Kerso (FLASH-CAMERA) !!!EI ALVILLISTA MYYNTIÄ YRITTÄJILLE!!!
-
Itse aloitin kaupanteon Ianin kanssa välipäivinä eli hieman vajaa kuukausi sitten. Tarkoituksena on ostaa Canon 70-200/4L IS ja Canon 50/1.4 USM. Hintakin on jo sovittuna ja reilu viikko sitten Ian ilmoitti, että tällä viikolla hän saisi kyseiset lasit. Nyt olen sitten kysellyt, että onko laseista kuulunut mitään, vastausta ei ole tullut.
En sitten tiedä meinaako Ian mennä puihin kauppojen kanssa. Tuntuu nuo Canonin objektiivien hinnat nousseen aika reilusti joka puolella nyt. Saattaa tietysti olla, ettei hän pystyisikään enää myymään lupaamallaan hinnalla tai sitten on muuten vain kiireinen, eikä ehdi vastaamaan sähköposteihin...
En sitten tiedä meinaako Ian mennä puihin kauppojen kanssa. Tuntuu nuo Canonin objektiivien hinnat nousseen aika reilusti joka puolella nyt. Saattaa tietysti olla, ettei hän pystyisikään enää myymään lupaamallaan hinnalla tai sitten on muuten vain kiireinen, eikä ehdi vastaamaan sähköposteihin...
-
Varmaan tarkoitat IS-mallia? En kanssa usko nykyisellä hintatasolla enää lähtevän 700£:lla. UK hintavertailussakin tänne lähettävillä firmoilla alaraja pyörii yli 880£..pinkviini kirjoitti:Sitä tässä itsekin jännityksellä odottelen :DKotard kirjoitti:Mihis hintaan Kersolta lähtee 70-200 4L USM?
Puhe oli £700, mutta en oikein usko, että kerso tuohon pystyy viime aikaisten hinnankorotusten takia...
Hinnat on ampunut aivan tajuttomasti viimeisen parin viikon aikana. 200 1.8 IS:n hintakin kiipi ylös vaivaset 850£...
449£+14£+ 1,5%(jos Paypalilla) on perusmallin tämänhetkinen hinta..
-
-
Harvapa kauppias tappiokseen myy... itse kyselin tällä viikolla 24-70 2.8:a...hinta pomppas viikon sisällä n.100£...JpaK kirjoitti:Mulle tarjos 70-200L f4 usm putkea joku aika sitten 419e hintaan, lupasin tilata ko. hinnalla.
Kerto saavansa ko. putken aikasintaan tällä viikolla.
Nyt oottelen tuleeko postia... Näyttää kaikki hinnat hypänneen jonkin verran vähälle aikaa. Tuskin pystyy myymään alkuperäisellä hinnalla??
JpaK
Uskoisin tuon 449£ +14£ rahtiin olevan vielä voimassa..
-
-
Kysäsin Ianilta maililla suoraan että onko 18-105:sta tarjolla. Vastas että on vähän huonot ajat Nikonin ostajalle, mutta kysy kuitenkin että mihin hintaan oon muualta löytänyt noita. Tarjousta odotellessa :)
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nikon1stories.blogspot.fi
-
- Viesti:
Samat täälläkin... eri obiskat tosin... 70-200, 200/2 ja 200-400... ei pystynyt kilpailemaan =(Avokid kirjoitti:Kysäsin Ianilta maililla suoraan että onko 18-105:sta tarjolla. Vastas että on vähän huonot ajat Nikonin ostajalle, mutta kysy kuitenkin että mihin hintaan oon muualta löytänyt noita. Tarjousta odotellessa :)
-
- Viesti:
-
No laitahan heti linkkiä peliin... Tietenkin on jotain vanhan varaston kauppiaita, mutta kun katsoo tuoreita CPB:n hintoja, niin sieltä tuon johtopäätöksen vedin, mukana on kuitenkin suurin osa kauppiaista.mrl586 kirjoitti:Ei Kerso kaikkia UK-kauppiaita lyö.Petes kirjoitti:Canonissa vielä lyö UK kauppiaat(jotka lähettää UK:n ulkopuolelle)
-
- Viesti:
-
Viime viikon tiistaina laitoin tilauksen sisään, eilen toi DHL paketin ovelle.
Tilaamani objektiivi oli loppu, lähetyspäiväksi merkattu 26.1 joten siihen nähden melko nopeata toimintaa.
Tuote oli halvempi kuin mistään Briteistä olisi saanut ennen hintojen nousua ja kuittikin tuli ilman eri kyselyitä.
Ensimmäinen kerta kun tuli Ianilta tilattua, tuskin viimeinen.
Positiivista sekin että kun keskellä yötä laittaa mailia niin vastaus tulee yleensä alta viiden minuutin.
Tilaamani objektiivi oli loppu, lähetyspäiväksi merkattu 26.1 joten siihen nähden melko nopeata toimintaa.
Tuote oli halvempi kuin mistään Briteistä olisi saanut ennen hintojen nousua ja kuittikin tuli ilman eri kyselyitä.
Ensimmäinen kerta kun tuli Ianilta tilattua, tuskin viimeinen.
Positiivista sekin että kun keskellä yötä laittaa mailia niin vastaus tulee yleensä alta viiden minuutin.
-