Kerso (FLASH-CAMERA) !!!EI ALVILLISTA MYYNTIÄ YRITTÄJILLE!!!

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
laulumies

Viesti Kirjoittaja laulumies »

Vihdoinkin kuitti tuli myös tänne.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hessu^

Viesti Kirjoittaja hessu^ »

Kuittia oon kyselly jo kahteen kertaan viimesen 4 viikon aikana eikä oo vieläkään saapunu. Toisella kerralla vielä varmistin että oli saanu sarjanumeron ja vastas vaan että "OK". Pikkuhiljaa rupee kärsivällisyys pettämään.
pinkviini

Viesti Kirjoittaja pinkviini »

Itse aloitin kaupanteon Ianin kanssa välipäivinä eli hieman vajaa kuukausi sitten. Tarkoituksena on ostaa Canon 70-200/4L IS ja Canon 50/1.4 USM. Hintakin on jo sovittuna ja reilu viikko sitten Ian ilmoitti, että tällä viikolla hän saisi kyseiset lasit. Nyt olen sitten kysellyt, että onko laseista kuulunut mitään, vastausta ei ole tullut.

En sitten tiedä meinaako Ian mennä puihin kauppojen kanssa. Tuntuu nuo Canonin objektiivien hinnat nousseen aika reilusti joka puolella nyt. Saattaa tietysti olla, ettei hän pystyisikään enää myymään lupaamallaan hinnalla tai sitten on muuten vain kiireinen, eikä ehdi vastaamaan sähköposteihin...
Kotard

Viesti Kirjoittaja Kotard »

Mihis hintaan Kersolta lähtee 70-200 4L USM?
pinkviini

Viesti Kirjoittaja pinkviini »

Kotard kirjoitti:Mihis hintaan Kersolta lähtee 70-200 4L USM?
Sitä tässä itsekin jännityksellä odottelen :D
Puhe oli £700, mutta en oikein usko, että kerso tuohon pystyy viime aikaisten hinnankorotusten takia...
Petes

Viesti Kirjoittaja Petes »

pinkviini kirjoitti:
Kotard kirjoitti:Mihis hintaan Kersolta lähtee 70-200 4L USM?
Sitä tässä itsekin jännityksellä odottelen :D
Puhe oli £700, mutta en oikein usko, että kerso tuohon pystyy viime aikaisten hinnankorotusten takia...
Varmaan tarkoitat IS-mallia? En kanssa usko nykyisellä hintatasolla enää lähtevän 700£:lla. UK hintavertailussakin tänne lähettävillä firmoilla alaraja pyörii yli 880£..

Hinnat on ampunut aivan tajuttomasti viimeisen parin viikon aikana. 200 1.8 IS:n hintakin kiipi ylös vaivaset 850£...

449£+14£+ 1,5%(jos Paypalilla) on perusmallin tämänhetkinen hinta..
kuisma

Viesti Kirjoittaja kuisma »

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM
1139£ --->1210£

Hinnat nousee...
JpaK

Viesti Kirjoittaja JpaK »

Mulle tarjos 70-200L f4 usm putkea joku aika sitten 419e hintaan, lupasin tilata ko. hinnalla.
Kerto saavansa ko. putken aikasintaan tällä viikolla.
Nyt oottelen tuleeko postia... Näyttää kaikki hinnat hypänneen jonkin verran vähälle aikaa. Tuskin pystyy myymään alkuperäisellä hinnalla??

JpaK
Petes

JpaK kirjoitti:Mulle tarjos 70-200L f4 usm putkea joku aika sitten 419e hintaan, lupasin tilata ko. hinnalla.
Kerto saavansa ko. putken aikasintaan tällä viikolla.
Nyt oottelen tuleeko postia... Näyttää kaikki hinnat hypänneen jonkin verran vähälle aikaa. Tuskin pystyy myymään alkuperäisellä hinnalla??

JpaK
Harvapa kauppias tappiokseen myy... itse kyselin tällä viikolla 24-70 2.8:a...hinta pomppas viikon sisällä n.100£...
Uskoisin tuon 449£ +14£ rahtiin olevan vielä voimassa..
sieni__

Viesti Kirjoittaja sieni__ »

Mites on, myykö tämä mies Nikonin objektiiveja ihan Suomeen asti? Ja taitaa ainakin löytyä muitakin kuin vain tuo yksi, joka on sivuilla esillä? Kesällä olisin hankkimassa 70-200mm tai 80-200mm ja tietysti olisi kiva päästä mahdollisimman halvalla, ja kun tätä on niin kehuttukin... :)
Shuko

Viesti Kirjoittaja Shuko »

Sain kuitit tänään, kun pyysin eilen (toistamiseen, eka kerta about viikko sitten).

Edit: Kyllä myy Nipponiakin, hintatasosta en osaa sanoa.
Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

Kysäsin Ianilta maililla suoraan että onko 18-105:sta tarjolla. Vastas että on vähän huonot ajat Nikonin ostajalle, mutta kysy kuitenkin että mihin hintaan oon muualta löytänyt noita. Tarjousta odotellessa :)
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
Fr0Z
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fr0Z »

Avokid kirjoitti:Kysäsin Ianilta maililla suoraan että onko 18-105:sta tarjolla. Vastas että on vähän huonot ajat Nikonin ostajalle, mutta kysy kuitenkin että mihin hintaan oon muualta löytänyt noita. Tarjousta odotellessa :)
Samat täälläkin... eri obiskat tosin... 70-200, 200/2 ja 200-400... ei pystynyt kilpailemaan =(
Petes

pitää toivoa, että $ ja £ suhde palaa entiselleen, niin sitten Ian on entistä paremmin mukana myös Nikonin kanssa. Canonissa vielä lyö UK kauppiaat(jotka lähettää UK:n ulkopuolelle)
mrl586

Viesti Kirjoittaja mrl586 »

Petes kirjoitti:Canonissa vielä lyö UK kauppiaat(jotka lähettää UK:n ulkopuolelle)
Ei Kerso kaikkia UK-kauppiaita lyö.
Canon PowerShot A510 | Canon PowerShot A710 IS | Canon EOS 400D | Canon EOS 450D
Pentax K200D
mjri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mjri »

Tilasin ja sain tavarat reilut kaksi kuukautta sitten, kuittia olen pyytänyt nelisen kertaa enkä vieläkään ole sitä saanut. Pikkuhiljaa alkaa tympiä tämä "asiakaspalvelu", mutta ei auta kun laittaa uutta viestiä matkaan, viimeiseen viestiin Ian ei edes vastannut...
Petes

mrl586 kirjoitti:
Petes kirjoitti:Canonissa vielä lyö UK kauppiaat(jotka lähettää UK:n ulkopuolelle)
Ei Kerso kaikkia UK-kauppiaita lyö.
No laitahan heti linkkiä peliin... Tietenkin on jotain vanhan varaston kauppiaita, mutta kun katsoo tuoreita CPB:n hintoja, niin sieltä tuon johtopäätöksen vedin, mukana on kuitenkin suurin osa kauppiaista.
mjri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mjri »

Reilun kahden kuukauden odottelun jälkeen sain kuin sainkin kuitin vihdoin ja viimein, kun muistutin Iania siitä kuinka monta kertaa olen tuloksetta kuittia pyytänyt.
kuisma

Viesti Kirjoittaja kuisma »

Viime viikon tiistaina laitoin tilauksen sisään, eilen toi DHL paketin ovelle.
Tilaamani objektiivi oli loppu, lähetyspäiväksi merkattu 26.1 joten siihen nähden melko nopeata toimintaa.

Tuote oli halvempi kuin mistään Briteistä olisi saanut ennen hintojen nousua ja kuittikin tuli ilman eri kyselyitä.

Ensimmäinen kerta kun tuli Ianilta tilattua, tuskin viimeinen.

Positiivista sekin että kun keskellä yötä laittaa mailia niin vastaus tulee yleensä alta viiden minuutin.
Hankisääsk

Viesti Kirjoittaja Hankisääsk »

Just tilasin kaverille 70-200 4l hintaan 449£ + 14£. Huomenna lähtee.
Lukittu