simplyelectronics.net?
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Canonin 7d:ssä ainakin valikot löytyi suomeksi Simplyn rungossa. Laturin johtoon joutuu adapterin ainakin ostamaan Canonilla. Fujin pokkarissa adapteri oli valmiina.tikicuvaus kirjoitti:Onko simplyn tuotteet vastaavia kuin suomesta ostetut, ts onko kamerassa suomenkielen valikkoa ja onko laturin johto oikea?
Lähinnä kiinnostaa EOS6D+24-70 f4 IS.
Ps. Mitkään kaukoitä kamerat/objektiivit eivät kuulu kampanjan piiriin, samoin takuu asiat menee Simplyn kautta ja Jassia niillä on turha vaivata.
-
-
-
No, jos tullit ja verot on tuolla Saksassa maksettu niin ok -se on ainakin varmaa ettei Simply ole maksanut Suomen Tullissa tullia ja alvia...Tom-i kirjoitti:Tilatkoon Erkki sitten muualta. Suoraan tarkoittaa tässä luonnollisesti Leipzigin hubin kautta.OskuK kirjoitti:Tuota nyt ei usko erkkikään ;-)Tom-i kirjoitti: Tuli suoraan Hongkongista DHL:llä, tullaukseen tarvitsivat henkilötunnuksen, muuten Simply oli maksanut verot ja tullit.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
On se maksanut ne siellä, täällä tai tuolla, pointti on että kaikki on maksettu eikä itse tarvitse mitään niistä maksella lisäksi. Sivuilla näkyvä tuotteen hinta on siten se lopullinen siitä maksettava hinta. Tilaan kyllä jatkossakin sieltä.OskuK kirjoitti:No, jos tullit ja verot on tuolla Saksassa maksettu niin ok -se on ainakin varmaa ettei Simply ole maksanut Suomen Tullissa tullia ja alvia...Tom-i kirjoitti:Tilatkoon Erkki sitten muualta. Suoraan tarkoittaa tässä luonnollisesti Leipzigin hubin kautta.OskuK kirjoitti: Tuota nyt ei usko erkkikään ;-)
-
Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)Tom-i kirjoitti:
On se maksanut ne siellä, täällä tai tuolla, pointti on että kaikki on maksettu eikä itse tarvitse mitään niistä maksella lisäksi. Sivuilla näkyvä tuotteen hinta on siten se lopullinen siitä maksettava hinta. Tilaan kyllä jatkossakin sieltä.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Jep, näin on tiedusteltu ja asia on kuten pitääkin. Luulisi tämän tulleen jo kerralla selväksi ettei tarvitse saivartelua jatkaa montaa viestiä pidemmäksi.OskuK kirjoitti: Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)
-
Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.Tom-i kirjoitti:Jep, näin on tiedusteltu ja asia on kuten pitääkin. Luulisi tämän tulleen jo kerralla selväksi ettei tarvitse saivartelua jatkaa montaa viestiä pidemmäksi.OskuK kirjoitti: Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)
Canon EOS 6D, EF:t 24-105mm f/4L IS USM, 70-300mm f/4-5.6 IS USM, 40mm f/2.8 STM, 50mm f/1.4, 85mm f/1.8 USM, Speedlitet 430EX II, 270EX II & ST-E2 + FujiFilm FinePix X100, ThinkTank Retrospective 7 & Crumpler Pretty Boy 4000(XL).
-
Ja tässä monen tonnin säästäjän kalustolistaus:miivari kirjoitti: Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.
Canon EOS 6D, EF:t 24-105mm f/4L IS USM, 70-300mm f/4-5.6 IS USM, 40mm f/2.8 STM, 50mm f/1.4, 85mm f/1.8 USM, Speedlitet 430EX II, 270EX II & ST-E2 + FujiFilm FinePix X100, ThinkTank Retrospective 7 & Crumpler Pretty Boy 4000(XL).
Sano mulle miten tuossa säästää monta tonnia?
..
-
- Viesti:
Ei kai kukaan ole niin "tauno" että ostaa mistä kalliimmalla saa vaan sieltä mistä saman tuotteen saa edullisesti,jos se finskeistä niin sitten sieltä jos jostain muualta niin ehkäpä sieltä. Saivartelua kaivella selviä asioita ja laukoa niitä ilmoille ikäänkuin uutuuksina. Aina löytyy tapa asettaa mikä hyvänsä artikkeli huonoon valoon jos sellainen on maailmankatsomus,hittoako siinä intoillaan jos joku ostaa mistä itse haluaa,elämmehän yhteiskunnassa jossa valinnnanvapaus on valloillaan,pahus kun ostin juuri uuden auton etten huomannut kysellä täältä niin asiantuntevilta henkilöiltä maksoinko liikaa koska en ostanut sitä kaupasta veivi ja kanki...
Tuolta tulen,tuonne menen.
-
-
Nykyinen kamerakalusto. Simply myy paljon muutakin. Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.Munt kirjoitti:Ja tässä monen tonnin säästäjän kalustolistaus:miivari kirjoitti: Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.
Sano mulle miten tuossa säästää monta tonnia?
..
-
Jos lähdettäisiin siitä tosiasiasta, että mä en mustamaalaa tuota firmaa, vaan kerron hyvinkin rehellisesti miten asiat on.miivari kirjoitti: Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.
Tyhmempi voi etsiä googlella lisää faktaa, jos ei usko.
..
-
- Viesti:
Kolikossa on aina kaksi puolta.Munt kirjoitti:Jos lähdettäisiin siitä tosiasiasta, että mä en mustamaalaa tuota firmaa, vaan kerron hyvinkin rehellisesti miten asiat on.miivari kirjoitti: Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.
Tyhmempi voi etsiä googlella lisää faktaa, jos ei usko.
..
Tuolta tulen,tuonne menen.
-
Otetaan nyt vielä esimerkki kuinka helvetisti sitä oikein voi säästää kun katsoo Suomen edullisinta (no ei ainakaan kalleinta) vs Simply.Munt kirjoitti: Niin, mutta aina saa kuitenkin verrata sitä kiinalaista hämäräfirmaa siihen Suomen kalleimpaan hintaan ja kehua miten helvetisti taas säästi!
..
Esim. 6D + 24-105 Kitti Simply 1744,95€ vs Rajala 2299,90€ eli erotus 554,95€ on mielestäni aika helvetisti.