simplyelectronics.net?

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Tom-i

Viesti Kirjoittaja Tom-i »

Mullakin toinen onnistunut tilaus Simplyltä. Toimitusaika ei pidä ikinä paikkaansa mutta taas säästyi noin 40% Suomen hintoihin. Tuli suoraan Hongkongista DHL:llä, tullaukseen tarvitsivat henkilötunnuksen, muuten Simply oli maksanut verot ja tullit. Eli juuri niin kuin pitikin!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tikicuvaus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tikicuvaus »

Onko simplyn tuotteet vastaavia kuin suomesta ostetut, ts onko kamerassa suomenkielen valikkoa ja onko laturin johto oikea?
Lähinnä kiinnostaa EOS6D+24-70 f4 IS.
tikicuvaus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tikicuvaus »

Ja saako simplystä tilaamista tuotteista canonin cashbackia?
Mystiki

Viesti Kirjoittaja Mystiki »

tikicuvaus kirjoitti:Onko simplyn tuotteet vastaavia kuin suomesta ostetut, ts onko kamerassa suomenkielen valikkoa ja onko laturin johto oikea?
Lähinnä kiinnostaa EOS6D+24-70 f4 IS.
Canonin 7d:ssä ainakin valikot löytyi suomeksi Simplyn rungossa. Laturin johtoon joutuu adapterin ainakin ostamaan Canonilla. Fujin pokkarissa adapteri oli valmiina.
Ps. Mitkään kaukoitä kamerat/objektiivit eivät kuulu kampanjan piiriin, samoin takuu asiat menee Simplyn kautta ja Jassia niillä on turha vaivata.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

tikicuvaus kirjoitti:Ja saako simplystä tilaamista tuotteista canonin cashbackia?
Ei saa cashbackia, eikä ole normaalia takuuta, eikä tiedä onko suomenkielinen versio. Simply ostaa kameroita useista lähteistä ja tavara vaihtelee eräkohtaisesti.

..
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Tom-i kirjoitti: Tuli suoraan Hongkongista DHL:llä, tullaukseen tarvitsivat henkilötunnuksen, muuten Simply oli maksanut verot ja tullit.
Tuota nyt ei usko erkkikään ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Tom-i

OskuK kirjoitti:
Tom-i kirjoitti: Tuli suoraan Hongkongista DHL:llä, tullaukseen tarvitsivat henkilötunnuksen, muuten Simply oli maksanut verot ja tullit.
Tilatkoon Erkki sitten muualta. Suoraan tarkoittaa tässä luonnollisesti Leipzigin hubin kautta.
OskuK

Tom-i kirjoitti:
OskuK kirjoitti:
Tilatkoon Erkki sitten muualta. Suoraan tarkoittaa tässä luonnollisesti Leipzigin hubin kautta.
No, jos tullit ja verot on tuolla Saksassa maksettu niin ok -se on ainakin varmaa ettei Simply ole maksanut Suomen Tullissa tullia ja alvia...

Waldo's Peoplen Waldo:

Munt

Miten ihmeessä tulli tarvitsee asiakkaan henkilötunnuksen tullaukseen tuotteesta, jonka tullit joku muu firma on jo maksanut?

..
Tom-i

OskuK kirjoitti:
Tom-i kirjoitti:
OskuK kirjoitti: Tuota nyt ei usko erkkikään ;-)
No, jos tullit ja verot on tuolla Saksassa maksettu niin ok -se on ainakin varmaa ettei Simply ole maksanut Suomen Tullissa tullia ja alvia...
On se maksanut ne siellä, täällä tai tuolla, pointti on että kaikki on maksettu eikä itse tarvitse mitään niistä maksella lisäksi. Sivuilla näkyvä tuotteen hinta on siten se lopullinen siitä maksettava hinta. Tilaan kyllä jatkossakin sieltä.
OskuK

Tom-i kirjoitti:
On se maksanut ne siellä, täällä tai tuolla, pointti on että kaikki on maksettu eikä itse tarvitse mitään niistä maksella lisäksi. Sivuilla näkyvä tuotteen hinta on siten se lopullinen siitä maksettava hinta. Tilaan kyllä jatkossakin sieltä.
Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

Tom-i

OskuK kirjoitti: Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)
Jep, näin on tiedusteltu ja asia on kuten pitääkin. Luulisi tämän tulleen jo kerralla selväksi ettei tarvitse saivartelua jatkaa montaa viestiä pidemmäksi.
miivari

Viesti Kirjoittaja miivari »

Tom-i kirjoitti:
OskuK kirjoitti: Eihän ole, pointti taitaa tosin olla, että luulet että ne on maksettu. Kysypä tullista miten on. "Minulle tuli Hong Kongista kallis tavara suoraan kotiin, onko tulli ja alvi siis jo maksettu?" ;-)
Jep, näin on tiedusteltu ja asia on kuten pitääkin. Luulisi tämän tulleen jo kerralla selväksi ettei tarvitse saivartelua jatkaa montaa viestiä pidemmäksi.
Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.
Canon EOS 6D, EF:t 24-105mm f/4L IS USM, 70-300mm f/4-5.6 IS USM, 40mm f/2.8 STM, 50mm f/1.4, 85mm f/1.8 USM, Speedlitet 430EX II, 270EX II & ST-E2 + FujiFilm FinePix X100, ThinkTank Retrospective 7 & Crumpler Pretty Boy 4000(XL).
Munt

miivari kirjoitti: Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.
Ja tässä monen tonnin säästäjän kalustolistaus:

Canon EOS 6D, EF:t 24-105mm f/4L IS USM, 70-300mm f/4-5.6 IS USM, 40mm f/2.8 STM, 50mm f/1.4, 85mm f/1.8 USM, Speedlitet 430EX II, 270EX II & ST-E2 + FujiFilm FinePix X100, ThinkTank Retrospective 7 & Crumpler Pretty Boy 4000(XL).

Sano mulle miten tuossa säästää monta tonnia?

..
arko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arko »

Ei kai kukaan ole niin "tauno" että ostaa mistä kalliimmalla saa vaan sieltä mistä saman tuotteen saa edullisesti,jos se finskeistä niin sitten sieltä jos jostain muualta niin ehkäpä sieltä. Saivartelua kaivella selviä asioita ja laukoa niitä ilmoille ikäänkuin uutuuksina. Aina löytyy tapa asettaa mikä hyvänsä artikkeli huonoon valoon jos sellainen on maailmankatsomus,hittoako siinä intoillaan jos joku ostaa mistä itse haluaa,elämmehän yhteiskunnassa jossa valinnnanvapaus on valloillaan,pahus kun ostin juuri uuden auton etten huomannut kysellä täältä niin asiantuntevilta henkilöiltä maksoinko liikaa koska en ostanut sitä kaupasta veivi ja kanki...
Tuolta tulen,tuonne menen.
Munt

arko kirjoitti:Ei kai kukaan ole niin "tauno" että ostaa mistä kalliimmalla saa vaan sieltä mistä saman tuotteen saa edullisesti,
Niin, mutta aina saa kuitenkin verrata sitä kiinalaista hämäräfirmaa siihen Suomen kalleimpaan hintaan ja kehua miten helvetisti taas säästi!

..
miivari

Viesti Kirjoittaja miivari »

Munt kirjoitti:
miivari kirjoitti: Mäkään en ymmärrä näiden eräiden tyyppien halua mustamaalata simplyä. Olen tilannut sieltä kolme-neljä kertaa ja aina on kamat tulleet luotettavasti. Säästöä on tullut monta tonnia samalla.
Ja tässä monen tonnin säästäjän kalustolistaus:

Sano mulle miten tuossa säästää monta tonnia?

..
Nykyinen kamerakalusto. Simply myy paljon muutakin. Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.
Munt

miivari kirjoitti: Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.
Jos lähdettäisiin siitä tosiasiasta, että mä en mustamaalaa tuota firmaa, vaan kerron hyvinkin rehellisesti miten asiat on.
Tyhmempi voi etsiä googlella lisää faktaa, jos ei usko.

..
arko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arko »

Munt kirjoitti:
miivari kirjoitti: Mutta turha sun on veivata asiaa Munt, sä ostat mistä ostat mutta älä viitsi turhaan mustamaalata simplyä jos et sieltä uskalla tilata.
Jos lähdettäisiin siitä tosiasiasta, että mä en mustamaalaa tuota firmaa, vaan kerron hyvinkin rehellisesti miten asiat on.
Tyhmempi voi etsiä googlella lisää faktaa, jos ei usko.

..
Kolikossa on aina kaksi puolta.
Tuolta tulen,tuonne menen.
Tom-i

Munt kirjoitti: Niin, mutta aina saa kuitenkin verrata sitä kiinalaista hämäräfirmaa siihen Suomen kalleimpaan hintaan ja kehua miten helvetisti taas säästi!

..
Otetaan nyt vielä esimerkki kuinka helvetisti sitä oikein voi säästää kun katsoo Suomen edullisinta (no ei ainakaan kalleinta) vs Simply.

Esim. 6D + 24-105 Kitti Simply 1744,95€ vs Rajala 2299,90€ eli erotus 554,95€ on mielestäni aika helvetisti.
Vastaa Viestiin