Heips!
Täällä on varmasti ihmisiä jotka on tutustuneet seinäkalenterien tekemiseen, ja kyselisinkin että mitä kaikkia vaihtoehtoja noiden tekemiselle on olemassa?
Esimerkiksi Ifolor tarjoaa jotain, mutta jos noita vaikka sen 100kpl olisi tilaamassa, niin miten tämä vaikuttaa vaihtoehtoihin?
Seinäkalenteri
-
- Viesti:
Sata alkaa olla jo sellainen määrä, että digipaino voisi alkaa olla selkeästi edullisempi vaihtoehto. Tällöin vaan pitää toki itse taittaa koko kalenteri ja tietää mitä on tekemässä. Kuvien painojälki jää toki heikommaksi; olisi eduksi, jos paino tarjoaisi hyvän värinhallinnan, jolla voisi jo etukäteen vähän proofata jälkeä.
Itse teimme 250 kpl:n erän A4-kokoista 14 arkin kalenteria puolitoista vuotta sitten. Hinnaksi tuli 3 euroa kappale. Sen verran turhaan pihistettiin, että laitettiin liimasidos, mutta kunnon kierre olisi ollut parempi. Se vaan nostaa hintaa parilla eurolla ainakin.
Itse teimme 250 kpl:n erän A4-kokoista 14 arkin kalenteria puolitoista vuotta sitten. Hinnaksi tuli 3 euroa kappale. Sen verran turhaan pihistettiin, että laitettiin liimasidos, mutta kunnon kierre olisi ollut parempi. Se vaan nostaa hintaa parilla eurolla ainakin.
olli Rinne http://www.digifaq.info/