Canvastaulu?
-
Canvastaulu?
Missä foorumilaiset on teettäny canvas tauluja jos on teettäny?
Itsellä ois sellanen yks kuva josta haluis sellasen melko ison canvas taulun mutta melko kalliiksi tulee neki.
www.canvastaulu.com taisi olla se mistä oon ite kysyny kerran.
mutta onko kellään tietoa että oisko Kainuun sisällä yritystä joka tekis noita?
Itsellä ois sellanen yks kuva josta haluis sellasen melko ison canvas taulun mutta melko kalliiksi tulee neki.
www.canvastaulu.com taisi olla se mistä oon ite kysyny kerran.
mutta onko kellään tietoa että oisko Kainuun sisällä yritystä joka tekis noita?
-
- Viesti:
Amen! Yksi galleria halusi tilata kuvistani sarjan myyntiin kanvakselle tulostettuna. Ostin jopa rullan matskua, mutta testit tehtyäni en kyennyt jatkamaan. Artisti maksoi jälleen kerran...kapama-7 kirjoitti:En missään, en koskaan, en milloinkaan. Ovat suoraan sielunvihollisen peräpäästä.
kapa
-p-
pekkapotka.com
-
- Viesti:
Paikallisella fotoliikkeellä teettänyt, joskus aikojan alussa Color-Kolmiossa teettänyt.
Ei minkäänsortin innostusta asiaan. Surkeita.
Colorkolmiolla kakkaalle pohjustettu ja laminoitu VALOKUVA on paljon parempi kuin nää kangastulosterutkut.
Fotolinjan Canvakset aika lupaavan näköisiä, en ole testannut.
Ei minkäänsortin innostusta asiaan. Surkeita.
Colorkolmiolla kakkaalle pohjustettu ja laminoitu VALOKUVA on paljon parempi kuin nää kangastulosterutkut.
Fotolinjan Canvakset aika lupaavan näköisiä, en ole testannut.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
Kajaanissa ainakin Hynnisen ja Ipatin välissä oleva liike, Digikuvapiste tjsp, tekee canvas-tauluja. En ole itse testannut, mutta omistajan kanssa oli vasta puhetta noista kun kävin teettämässä pari kymppikuvaa.
Kaveri oli teettänyt extra filmillä muutaman canvaksen ja lähettänyt pari kertaa takaisin laatuongelmien vuoksi ennenkuin oli luovuttanut ja niellyt tappionsa..
Kaveri oli teettänyt extra filmillä muutaman canvaksen ja lähettänyt pari kertaa takaisin laatuongelmien vuoksi ennenkuin oli luovuttanut ja niellyt tappionsa..
-
-
Teetin canvas-taulun helsinkiläisessä liikkeessä ja ihmettelin, omasta mielestäni, surkeaa tulosteen laatua. Myyjän mukaan kuvani canvakselle tulostettuna kuului olla juuri sellainen.. Asiakas maksoi kiltisti ja poistui.
Tein saman metrisen kuvan kokeeksi Hahnemühlen 350 gsm Canvakselle Epsonin 9900:lla, ja täytyy sanoa, että ero oli kuin yöllä ja päivällä. Vähäiset canvas-kuvani olen sen jälkeen tulostellut itse..
Tein saman metrisen kuvan kokeeksi Hahnemühlen 350 gsm Canvakselle Epsonin 9900:lla, ja täytyy sanoa, että ero oli kuin yöllä ja päivällä. Vähäiset canvas-kuvani olen sen jälkeen tulostellut itse..
-
Mulla on yksi (kaksi) canvas taulua. Valkoisella pohjalla musta tikku-ukko. Musta muuttui ensimmäisessä ruskeaksi noin vuoden jälkeen ja sain uuden. Uudessa musta muuttui ruskeaksi muutaman kuukauden jälkeen. En ole jaksanut enää edes reklamoida aiheesta. Taulu on sisällä paikassa, johon ei käy suora auringon valo ja missä lämpötila on tasainen ~22 astetta.
Eipä tarvii enää canvas tauluja ostella, kun kerta näin laadukkaita ovat.
Eipä tarvii enää canvas tauluja ostella, kun kerta näin laadukkaita ovat.
-
Tästä ketjusta herää kysymys. Jos kerran canvastaulut ovat aika varmasti huonoja, niin mikä olisi sisustustauluksi se loistava tyyppi. Perusprintti kun tuntuu vähän tylsältä, niin olisiko esim jossain jotain palvelua, joka tekee halvalla maalauksen kuvasta (toki ymmärrän että paljon detaileja lähtee pois).
-
- Viesti:
Aito valokuva pohjustettuna kankaalle laminoituna on hyvä vaihtoehto.lospallos kirjoitti:Tästä ketjusta herää kysymys. Jos kerran canvastaulut ovat aika varmasti huonoja, niin mikä olisi sisustustauluksi se loistava tyyppi. Perusprintti kun tuntuu vähän tylsältä, niin olisiko esim jossain jotain palvelua, joka tekee halvalla maalauksen kuvasta (toki ymmärrän että paljon detaileja lähtee pois).
Kehystyskin vaikuttaa asiaan, samoin tietenkin kuva.
Maalaushan ei ole mistään kotoisin.
-
Tuntuu olevan pelkkiä huonoja kokemuksia kaikilla! Canvaksesta puhuttaessa vanhat huonot kokemukset jaksavat kantaa pitkälle. Tuotteet ja materiaalit ovat kehittyneet valtavasti parissa vuodessa! Jos jo aiemmin mainitun Fotolinjan Canvasta vertaa Color-Kolmion vastaavaan, on sama kuin vertaisi vettä viiniin. On toki muitakin tulostajia/yrityksiä mutta otin tuon esimerkiksi koska mainittiin jo aiemmin!
-
- Viesti:
Ootko kokeillut Fotolinjaa?eyeone kirjoitti:Tuntuu olevan pelkkiä huonoja kokemuksia kaikilla! Canvaksesta puhuttaessa vanhat huonot kokemukset jaksavat kantaa pitkälle. Tuotteet ja materiaalit ovat kehittyneet valtavasti parissa vuodessa! Jos jo aiemmin mainitun Fotolinjan Canvasta vertaa Color-Kolmion vastaavaan, on sama kuin vertaisi vettä viiniin. On toki muitakin tulostajia/yrityksiä mutta otin tuon esimerkiksi koska mainittiin jo aiemmin!
-
-
Kokeiltu on fotolinja ja muutama muukin. Hyvä Canvas ja siihen oikein tehty lakkaus oikeilla aineilla, ja varmasti kestää kriittisimmänkin tutkiskelun. Hinta ei tietysti ole silloin sama kuin 29.90 kauppiaiden, mutta kun hyvää ja halpaa en ole onnistunut samaan pakettiin saamaan!
Värintoisto/kesto, mekaaninen kestävyys, murtumattomuus ja muut ominaisuudet ovat silloin jotain ihan muuta kuin niissä "Kanvaksissa" joista ne mielikuvat paskasta on syntyneet!
Värintoisto/kesto, mekaaninen kestävyys, murtumattomuus ja muut ominaisuudet ovat silloin jotain ihan muuta kuin niissä "Kanvaksissa" joista ne mielikuvat paskasta on syntyneet!