... ja naisten vessa!Ravintola Torni
Vielä toinen hyvä vihje: Vuosaari ja Kallvikin rannat ja metsät - todellinen luontoaarre Helsingissä (ja aikoinaan Vantaalta saatu/otettu).
Vantaanjoki kiemurtelee Vantaan ja Helsingin läpi, kuvauspaikkoja on vaikka kuinka. Etelässä mereen laskeva Vanhankaupunginkoski, vähän pohjoisemmassa Pitkäkoski ja luonnosuojelualue vanhoine metsineen sekä Ruutinkoski. Jos harrastaa kanootilla liikkumista, Vantaanjoki on todella upea melontareitti kauniina kesäaamuna. Vastaan voi tulla mitä tahansa huuhkajan ja hirven valiltä > http://www.vantaanjoki.com/karttasivu.htmpeidu kirjoitti:Mites löytyykö tästä Helsinki/Vantaa/Espoo akselilta mitää jokia tai puroja yms? Huhtikuun alus ois tarkotus käyä.
Espoossa tykkään kahdesta kuvauspaikasta:peidu kirjoitti:Mites löytyykö tästä Helsinki/Vantaa/Espoo akselilta mitää jokia tai puroja yms? Huhtikuun alus ois tarkotus käyä.
+1 ja saa olla rauhassa.jariveikko kirjoitti:Mun suosikki on Kruunuvuoren alue eli ne kalliot, lampi ja hylätyt huvilat entisen Laajasalon öljysataman vieressä, jonne tulevina vuosina ollaan rakentamassa kokonaan uusi kaupunginosa. Kannattaa käydä tutustumassa nyt kun alue on vielä luonnontilassa. Itse paikka on tosi kuvauksellinen, minkä lisäksi sieltä on hienot näkymät Helsingin keskustan suuntaan.
Ainakin teidän mainostuksenne jälkeen? Luontoihmisiä harmittaa kun koko maasta ei enää löydy luonnontilaista metsää, mutta onneksi Kruunuvuori on? ;-)wosse kirjoitti:+1 ja saa olla rauhassa.jariveikko kirjoitti:Mun suosikki on Kruunuvuoren alue eli ne kalliot, lampi ja hylätyt huvilat entisen Laajasalon öljysataman vieressä, jonne tulevina vuosina ollaan rakentamassa kokonaan uusi kaupunginosa. Kannattaa käydä tutustumassa nyt kun alue on vielä luonnontilassa. Itse paikka on tosi kuvauksellinen, minkä lisäksi sieltä on hienot näkymät Helsingin keskustan suuntaan.
Tunsin pienen piston rinnassani kun mainostin paikkaa, sillä se on tosi ainutlaatuinen ja saisi sellaisena pysyäkin. Valitettavasti kaupunki kasvaa ja sinnekin pitää rakentaa, joten ajattelin, että ehkä sitä voi nyt hehkuttaa kun koko paikkaa ei kohta enää ole. Nyyh. :(OskuK kirjoitti:Ainakin teidän mainostuksenne jälkeen? Luontoihmisiä harmittaa kun koko maasta ei enää löydy luonnontilaista metsää, mutta onneksi Kruunuvuori on? ;-)wosse kirjoitti:+1 ja saa olla rauhassa.jariveikko kirjoitti:Mun suosikki on Kruunuvuoren alue eli ne kalliot, lampi ja hylätyt huvilat entisen Laajasalon öljysataman vieressä, jonne tulevina vuosina ollaan rakentamassa kokonaan uusi kaupunginosa. Kannattaa käydä tutustumassa nyt kun alue on vielä luonnontilassa. Itse paikka on tosi kuvauksellinen, minkä lisäksi sieltä on hienot näkymät Helsingin keskustan suuntaan.
Pitäisikö tehdä joku joukkokuvaustapahtuma tuon aidan luokse? Esim. 200 harrastelijakuvaajaa kameroineen samaan aikaan ottamaan kuvaa aidasta, olisi siinä poliisilla tekemistä.PsykoOps kirjoitti:USA:n lähetystö ainakin kaipaa oikein joukolla kuvaajia sinne näköjään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042 ... 1_uu.shtml
Tällainen vaikuttaa kyllä rikokseen yllytämiseltä. Toisekseen, maailmanpoliisi saattaisi pelästyksissään hajottaa kuvaajaporukan samaan tapaan kuin "oikeutetusti" teloitti osmo -sedänkin. Hieman toki voisi poliitikot vikistä mutta eipä tuommoisesta 200 kuvaajan lahtaamisesta ketään tilille saataisi.Perry kirjoitti:Pitäisikö tehdä joku joukkokuvaustapahtuma tuon aidan luokse? Esim. 200 harrastelijakuvaajaa kameroineen samaan aikaan ottamaan kuvaa aidasta, olisi siinä poliisilla tekemistä.PsykoOps kirjoitti:USA:n lähetystö ainakin kaipaa oikein joukolla kuvaajia sinne näköjään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042 ... 1_uu.shtml