Perus-känny (mikä se sitten ikinä itse kullekkin on) ja 6xxx-sarjan Sony.Hiuu kirjoitti:Superkiitos tiedoistanne, auttaa ajatuskuvioita.
Lammasta maha täynnä, yritän itselleni logiikkaa. Tilanne on tämä. Mun täytyy hankkia uusi känny, vanha siis prakaa eikä enää päivitä. Voinko ostaa kännyn missä on kökkö kamera. En voi. Eli Huawei pro 20, eikö? 500-600 euroa.
Sydämen valittuun, aaseiskaan kaikkinensa ei riitä enää rahat. Eli joko ”pelkkä” se tai hyvä kännygamera ja edullisempi S 6xxx järkkäri. Mun sydän itkee, mutta näin sen on kai pakko mennä. Hiuun pitkäperjantain ristiinnaulinta.
Edit. Eli järki (ja lompakko) menee tunteen edelle. Byaaaaääähhhrgh, saa kai äiditkin itkupotkuraivari-itkeä. No mutta, eiköhän näilläkin mennä :)
Et voi mennä valinnallasi pieleen.
Toki sillä hyvällä kännykälläkin asioita taltio, mutta jos sen "pro-kännykameran" haluat, niin silloin puhutaan jo 500 + (€) laitteista ja siltikin jää kuvanlaadullisesti (monipuolisuudessaan) mm. Sony 6xxx:lle, eli henk.koht. laittaisin rahani perus älyluuriin + Sony 6xxx-sarjalaiseen jos kerran Sony pitää olla.