Mähän lähetin tän kameran huoltoon 15.2.2018 ja sain sen just eilen vasta takaisin.temama kirjoitti:Mutta tee nyt jotain sille kameralle. Tiputa vaikka vahingossa parvekkeelta, jos kotivakuutus löytyy. Nimittäin ei tätä kestä selvinpäin , oikeesti. En tarkoita sonya, vaan tätä taistelua!!T71 kirjoitti: Tämä tuskin helpottaa temaman aamukrapulaa.
Koko ajan Sonyn huolto on pannut mua halvalla ja nyt saan ihan luvan kanssa panna takaisin. Ja panenkin ihan hartaasti.
Teen tän nyt ihan siksi, että katsotaan mistä puusta toi firma on.
Tähän asti toiminta on ollut täysin luokatonta ja osaamatonta.
Mä olen aika varma, että en tule saamaan ehjää kameraa takuuseen.
Mutta haluan tosiaan tietä miksi en saisi. Tulen kertomaan sen kaikille, sehän on jo selvä.
Infocarehan on jo aiemmin selitellyt, että jos kenno menee paikaltaan, niin sen on pakko johtua ulkoisesta iskusta. Nyt vaan sattumoisin Sony A7II on iskunkestävä runko.
Sonyn rungot on pakattu myyntilaatikkoon, jossa ei ole mitään muuta kuin taiteltua pahvia pehmusteena. Jokainen ymmärtää, että monessa maassa myyntilaatikko on oikeasti se laatikko, jossa kamera postitetaan asiakkaalle.
Jos Sonyn rungot ei kestäisi tiputtamista ja heittelyä, niin maailma olisi täynnä reklamaatioita viallisista Sonyn A7 sarjan rungoista. Ei vaan sattumoisin ole.