lol-likkaa!Maffer kirjoitti:Ei perinteisen tyylin suksien kuulukaan luistaa. Kunnon liisterillä niillä voi juosta koko matkan ja nauraa ylämäessä lipsuttelijoille.
juuh, tai sitten juosta itkien ylämäkeä joka ei koskaan lopu!
lol-likkaa!Maffer kirjoitti:Ei perinteisen tyylin suksien kuulukaan luistaa. Kunnon liisterillä niillä voi juosta koko matkan ja nauraa ylämäessä lipsuttelijoille.
Noi on olleet ihan selviä juttuja. Olen ostanut kuitenkin yli sata objektiivia käyttöön itselle 10 vuoden aikana, niin aina siellä on seassa niitä huonoja. Miksi niitä kuuluisi hautoa kotona, kun voi vaihtaa sen tiltissä olevan telezoomin ehjään? Just ostin Saksasta yhden uuden lasin ja huomenna ostan 2 lisää. Sormet ristiin, että tulee ehjää kamaa... :)temama kirjoitti:Miten niin? Rehellisyys maan perii. Ja täsä tapauksessa myös valaisee 'tiettyjä' juttuja keississä. Tietyillä immeisillä liisterit vaan jämähtää suksien pohjaan toisia herkemmin.JL Anttola kirjoitti:Tuo ois ehkä kannattanu jättää julkasematta...T71 kirjoitti:Kamerabusiness perustuu asiakkaan pettämiseen.
Mulla on ollut vastaavia caseja useampi ja aina saa tapella ihan turhaan.
JL Anttola
juuri siellä ei tullut kuntoon :Dhabannaama kirjoitti:JAS Tekniikka, turku
:Dhabannaama kirjoitti:Tuossa aiemmin oli mainintaa että videoi ostoksiaan mm. auto ym. kaupoista...
Repesin TÄYSIN !!!
Tuosta kuluttajansuojasta sananen.julmistus kirjoitti:Montako trollia tai mollia tässä nyt oikein on kyydissä? On melkoista valitusta.
Tästä huolimatta, tämäkin tapaus on hoidettavissa ihan normaalisti Suomen kuluttajasuojalakien mukaan.
Mutta missä se sitten saatiin kuntoon? Saisiko sen firman nimen tänne?zone6 kirjoitti:juuri siellä ei tullut kuntoon :D......habannaama kirjoitti:JAS Tekniikka, turku
Paitsi, että osoittaa tuon sorttisella uholla oman lapsellisuutensa ja tyhmyytensä, saattaa ajautua rikosoikeudelliseen vastuunkantoon. Siis, jos joku läsnäolijoista pitää sitä muunakin kuin pelkkänä lapsellisuutena. Mutta kukin kyvyillään ja tavoillaan...habannaama kirjoitti:...kun tulen hakemaan auton huollosta ja jos se *sensuroitu* "antenni" päästää vielä yhdenkin vinkahduksen niin katkon kädet sekä siltä asentajalta että huoltopäälliköltä...
Kyllä mä vähän Anttolan siivellä tässä asiassa olen. Mun mielestä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin alistuminen ongelmiin tai väkivallalla uhkailu.habannaama kirjoitti:Sitten on vaihtoehtona olla "oman elämänsä Anttola" kun ongelmatilanteissa ollaan ja ihmetellään...
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten saattaa olla tyhmäkysymys.Tää ei mennnyt ihan oppikirjan mukaan, joten palautusta ei ehtinyt tekemään.
Mutta kuten hkoskenv kirjoitti, niin asiakkaan osa ei aina ole helppo. Nyt vika on kuitenkin päivänselvä, jos tarkennus on 100mm lasilla vasemmassa reunassa 1000 metrissä ja oikeassa 50 metrissä. Kiitän luojaani, ettei ollut 250 metrissä.
Huoltopäälliköltä (se Jumala) loppui tupakat ja sain kameran takaisin ilman veloitusta ja takuu pysyi ilmeisesti voimassa.M1O kirjoitti: No onhan tuo tyhmä kysymys, kyllä adapterilla toimivan kotitestaajan kokemus on jumalasta seuraava, viis siitä mitä virallinen huolto laitteillaan aikaan saa.
Sony Carl Zeiss Sonnar T* FE 55 mm f1,8 ZA at f 2.2M1O kirjoitti:Uskomatonta miten täällä on puoli valittu, vähintään kyseenalaisten testimetodien perusteella.
Pölyinen se oli. Ei tässä mitään kolhuja ole missään.temama kirjoitti: onko mountti vinossa? jos on vaikka vääntynyt iskussa tai muussa rasituksessa?
Kerroppa tässä julkisesti mikä firma oli kyseessä. Ja millä paikkakunnalla.habannaama kirjoitti:Ei niistä mitään videoita tarvita, erään taannoisen naisystäväni autossa ilmeni pieni vika joka liittyi (vuosia aikaa, en enää muista detaljeja mikä vika) siihen että piti outoa sivuääntä ja hän sitten viemään semi-uutta kiesiään huoltoon ja hakiessaan sitä oli huollon pojat yksissä tuumin vähätelleet että kyllä nyt pikkurouvalla on korvissa vikaa että anteni pitää vinkunaa tietyissä nopeuksissa.
Siinä tuo allapäin kotiin saamastaan palautteen laadusta kertoen sen minulle sanasta sanaan.
Meni n. 5 min. kun olin kyseisellä autolla menossa kyseiseen merkkihuoltoon ja ovesta sisään ja muiden asiakkaiden katsoessa haavi auki löin täydellä voimalla kämmenessäni olevan rekisteriotteen ja avaimet tiskiin antaen melko kuuluvalla äänellä palautteeni todeten lopuksi että kun tulen hakemaan auton huollosta ja jos se *sensuroitu* "antenni" päästää vielä yhdenkin vinkahduksen niin katkon kädet sekä siltä asentajalta että huoltopäälliköltä ja lähdin ovet paukkuen ulos.
En ite kerennyt autoa noutamaan mutta vika oli korjattu ja naisystävälle pahoiteltu palvelun laatua.
T: Fujisti ketä ei videoi ;)