Fuji X100, kuolattavaa traditionalisteille?
-
- Viesti:
Ehkä kätevin jokapaikan höylä mitä olen omistanut. Kulkee helposti mukana ja tekee kelpo jälkeä.
www.viikate.org Galleria ja blogi
-
Onko kukaan löytänyt/vaihtanut jostain erivärisiä nahkoja Fujiinsa (X100)?
Itse löysin vain tuollaisen -> click ja nuo saksanpähkinäkuoret kelpais, mutta myös tummanruskea nahka kävisi, jos sellainen jostain löytyisi.
Jos joku tuollaisia saa hankittua tai omistaa joutilaat, niin voi heittää yksärillä. Muistelen jonkinlaiset olleen jopa foorumilla joskus myynnissäkin, mutta kun haku on mitä on, niin eipä satu nyt löytämään.
Itse löysin vain tuollaisen -> click ja nuo saksanpähkinäkuoret kelpais, mutta myös tummanruskea nahka kävisi, jos sellainen jostain löytyisi.
Jos joku tuollaisia saa hankittua tai omistaa joutilaat, niin voi heittää yksärillä. Muistelen jonkinlaiset olleen jopa foorumilla joskus myynnissäkin, mutta kun haku on mitä on, niin eipä satu nyt löytämään.
-
Noh, tuunataan sitä paljon turhempaakin, niin sallittakkon nyt tämän kerran uudet saksanpähkinäkuoret Fujiinkin, jos vain jostain löytyypi :)htc kirjoitti:Anna mulle jostain voimia olla kommentoimatta... ;-Dtaikalyhty kirjoitti:... ja nuo saksanpähkinäkuoret kelpais, mutta myös tummanruskea nahka kävisi, jos sellainen jostain löytyisi.
-
Kaikki ei halua ajaa Toyotilla, puhua Nokialaisella tai kuvata mustilla kameroilla.. onneksi on vaihtoehtoja.Tonttu.T kirjoitti:Noh, tuunataan sitä paljon turhempaakin, niin sallittakkon nyt tämän kerran uudet saksanpähkinäkuoret Fujiinkin, jos vain jostain löytyypi :)htc kirjoitti:Anna mulle jostain voimia olla kommentoimatta... ;-Dtaikalyhty kirjoitti:... ja nuo saksanpähkinäkuoret kelpais, mutta myös tummanruskea nahka kävisi, jos sellainen jostain löytyisi.
Siinä pari nättiä esimerkkiä..
http://leicarumors.com/2010/12/27/leica ... able.aspx/
http://www.mir.com.my/rb/photography/co ... /index.htm
-
Juu, laitetaan Toyotaan tiikerimassalla tuputtaen "vinyylikatto" -aina parasta makua osoittaen. Nokialaiseenkin varmaan saa jonkun kornin päällisen?taikalyhty kirjoitti: Kaikki ei halua ajaa Toyotilla, puhua Nokialaisella tai kuvata mustilla kameroilla...onneksi on vaihtoehtoja.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Älä muuta sano! Tai soittaa 21/22 frettisellä stratolla,,taikalyhty kirjoitti:Kaikki ei halua ajaa Toyotilla, puhua Nokialaisella tai kuvata mustilla kameroilla.. onneksi on vaihtoehtoja.Tonttu.T kirjoitti:Noh, tuunataan sitä paljon turhempaakin, niin sallittakkon nyt tämän kerran uudet saksanpähkinäkuoret Fujiinkin, jos vain jostain löytyypi :)htc kirjoitti: Anna mulle jostain voimia olla kommentoimatta... ;-D
30-Fret Showcase Model
Tyylikkään näköisiä, kyllä mulle kelpaisi.taikalyhty kirjoitti: Siinä pari nättiä esimerkkiä..
http://leicarumors.com/2010/12/27/leica ... able.aspx/
http://www.mir.com.my/rb/photography/co ... /index.htm
-
http://willteeyang.wordpress.com/2011/05/
Ei olis paha :)
Ei olis paha :)
-
Mitenkäs se on, uskaltaako tuolta Simplyelectronicsista tilata? Aika vaihtelevasta feedbackia saaneet internetseissä...OskuK kirjoitti:Onko hinnat inhimillistymässä?
-
- Viesti:
-
Tuosta kiertopalkintojutusta tulee mieleen, että äskeisen reissun aikana pohdin jo todella vakavasti X100:n ostamista takaisin. On tämä vaan niin kiva kamera - vaikka onkin myös raivostuttava.Hel_NiS kirjoitti:Oli muuten taas yksi x100 myynnissä .. Tällä kertaa vähän pohjoisempana ;)temirhan kirjoitti:Eivät osaa käyttää!Hel_NiS kirjoitti:Kun olen myyntipalstoja lueskellut, niin väistämättä tulee mieleen eräs lempinimi tälle kameralle.
Kiertopalkinto.
-
Sain puristettua siitä kaikki mehut ulos, joten sillä ei ollut enää mitään annettavaa!Hel_NiS kirjoitti:Oli muuten taas yksi x100 myynnissä .. Tällä kertaa vähän pohjoisempana ;)temirhan kirjoitti:Eivät osaa käyttää!Hel_NiS kirjoitti:Kun olen myyntipalstoja lueskellut, niin väistämättä tulee mieleen eräs lempinimi tälle kameralle.
Kiertopalkinto.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Omalla kohdallani virheetöntä toimintaa muutaman vuoden ajalta. Palautteet ovat havaintojeni mukaan olleet niitä "en haluakaan, saanko rahat huomenna takaisin"-juttuja, joissa on mennyt pari viikkoa rahojen tilittämiseen takaisin ja sit nämä "tilasin eilen, enkä ole vieläkään saanut seurantakoodia". Jos haluaa halvalla, pitää olla valmis odottamaan pari viikkoa.randommman kirjoitti:Mitenkäs se on, uskaltaako tuolta Simplyelectronicsista tilata? Aika vaihtelevasta feedbackia saaneet internetseissä...OskuK kirjoitti:Onko hinnat inhimillistymässä?
- htc -
-
X100:ssa on ollut sen verran yleisesti himmenninongelmaa, että en ostaisi sitä paikasta joka ei tarjoa virallisen Euroopan organisaation takuuhuoltoa.htc kirjoitti:Omalla kohdallani virheetöntä toimintaa muutaman vuoden ajalta. Palautteet ovat havaintojeni mukaan olleet niitä "en haluakaan, saanko rahat huomenna takaisin"-juttuja, joissa on mennyt pari viikkoa rahojen tilittämiseen takaisin ja sit nämä "tilasin eilen, enkä ole vieläkään saanut seurantakoodia". Jos haluaa halvalla, pitää olla valmis odottamaan pari viikkoa.randommman kirjoitti:Mitenkäs se on, uskaltaako tuolta Simplyelectronicsista tilata? Aika vaihtelevasta feedbackia saaneet internetseissä...OskuK kirjoitti:Onko hinnat inhimillistymässä?
-
Tuo erinomaisen totta, mutta jo valmiiksi rikkonaista en ryhtyis tilaamaan, enkä ostamaan tasan mistään.nomad kirjoitti:X100:ssa on ollut sen verran yleisesti himmenninongelmaa, että en ostaisi sitä paikasta joka ei tarjoa virallisen Euroopan organisaation takuuhuoltoa.
Kun näitä juttuja lukee, niin taitaa olla tämä X100 lajiltaan "ihan hyvä, mutta..." ;-)
- htc -
-