[editoitu]. . .Harald II kirjoitti:... siksi hyvin osaat sanasi asettaa dissaamaan sitä mitä haluat? luulin alan olevan erään naistyypin bravuuria... he ovat helvetin hyviä kiusaamaan sanallisesti muita ilman että kukaan pääsee ottamaan heitä kunnolla siitä kiinni. Naismainen koulu/työpaikkakiusaaja?
Eikun ihan aikuisten oikeesti, eiköhän olisi aika palata itse asiaan! Tässä on nyt useamman sivun ajan puitu K-x kameraa ja vaikka mitä, vaikka aiheena oli K-5!
Ettekö näe, että osalle porukasta tämä on vaan pelkkää viihdettä enää?
K-x on paljon muutakin kun patteriongelma tai SR blur issue. Se on loistava kamera hintaluokassaan ja tarjoaa ominaisuuksia mitä ei ole välttämättä edes kalliimmissa malleissa. Pentax on pieni tekijä, ja niillä saattaa olla välillä pieniä teknisiä ongelmia, mutta kaiken kaikkiaan tarjoaa tavallisesti enemmän kuin kilpailijoiden mallit - samaan rahaan.
Ja uskokaa vain huviksenne, kyllä niillä muillakin valmistajilla on "teknisiä ongelmia", esim:
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... &start=253
**
K-5:ssa ei minkäänlaista ongelmaa ole vielä havaittu, ja K-5:n omistajana voin kyllä varauksetta sanoa, että parempaa kameraa saa hakea (ja minä olen niitä etsinyt...)!!