Murkula63 kirjoitti:Nyt vaan ihan ehdotuksena että voisko aloittaa uuden aiheen "Maffer vs. muut" ? Pysyttäis paremmin aiheessa. Jätän nyt tämä omalta osalta tähän. Mukavaa päivää kaikille.
Ei tässä olla missään henkilö x vs muut, jollei parempaa kommentoitavaa ole, niin...
Lähinnä nämä keskustelut kulminoituu siihen kun teksteistä toiseen saa lukea lapsellisia termejä, kuten suttu, tuhnu, kilng klong, romu ja mitä näitä kaikkea nyt ollaankaan viljelty.
Ja ei siinä mitään olisi, mutta kun samat "lainalaiset termistöt" toistavat itseään ketjusta toiseen, oli aihe tai laitteisto mitä tahansa, oli laite jo tullut markkinoille tahi ei, oli sitä kokeiltu tai ei.
Nooh, ei siinäkään vielä mitään, mutta jos alamme lähemmin tarkastelemaan nyt sitten vaikkapa noita muutamaa edellä mainitsemaani jatkuvasti viljeltyä termistöä, niin millaisen kuvan niistä nyt saa?
Mielestäni ei niin positiivisen sävyn ja ei siinäkään vielä mitään, mutta kun ne toistavat itse itseään erilaisissaa teksteissä luoden keskusteluihin vallalla olevan negatiivisen sävyn ja sitäkö täällä foorumilla halutaan vai, ketjusta toiseen... ?
Voi hyvinkin olla etten enää näe metsää puilta ja olisi voimakas peiliin katsomisen paikka ja todeta että jos herra Mafferin jatkuva negatiivis-sävytteinen tyyli näin paljon ärsyttää, niin pysyisin pois foorumilta yleensäkään lukemasta näitä, mutta minkäs teet kun kerran aiheet kiinnostavat harrastajana ja kun itse semisti positiivinen luonne ja tuon tasoinen kirjoitustyyli/asenne vaan ottaa silmään, niin soppa on valmis.
Ikävä kyllä herralla on painavaakin asiaa, tietoa ja taitoa, sitä tuskin kukaan lähtee kiistämään, mutta en vaan jaksa ymmärtää kun samaan (tähän) aiheeseen palataan aina vaan uudelleen ja uudelleen, niin en minä ainakaan näe järkevänä että muuttaisin omaa asennettani vastaavanlaiseksi negatiivis-sävytteiseksi, siinähän muokkaa itseäänkin perusolemukseltaan sitten samanlaiseksi, näkisin sen enemmin niin päin että negatiivis-sävytteisen kannattaisi muuttaa lähestymistapaansa positiivisempaan suuntaan, vai ?
Ehkäpä on kuitenkin aiheellista tehdä itse itselleni jonkinasteinen ingooraus tältä foorumilta, sillä onhan se myönnettävä ettei täällä mikään tule muuttumaan, 100 % varmasti tulemme näkemään samanlaisen suttutuhnuglingklongbingbong-linjan jatkuvan hamaan tappiin asti ja kun taitaa olla että allekirjoittanut on se ketä suuna ja päänä on nostamassa kissaa pöydälle peräänkuuluttaen positiivisempaa sävyä, niin helpommalla pääsee näin tehdessään.
P.s. Eikä nyt ole kyse etteikö tuotteista saisi tuoda esille myös niiden huonoja puolia, niitä varmasti on jokaisessa laitteessa jollekin, kas kun näin ollaan erilaisia kukin, mutta muistettaanko nyt että asioiden esilletuonnissa on myös niitä fiksumpiakin lähestymistapoja kuin jatkuva...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.