Jep, se heittää tilin asetukset sivulle eikä sieltä pääse mihinkään.aikaarska kirjoitti:OK. Eli vaikka yrität kirjautua täällä:
https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niin se heittää sut tuonne tilin asetus-sivulle?
Onko siellä tilillä sitten mitään jota pitäisi vielä viimeistellä?
Pitääkö siellä esim. rekistöröidä laitteet, eli kamerat tässä tapauksessa...
Joo, vähän nyt erikoiselta tuntuu, ettei pysty kirjautumaan tunne playmemories appsien sivulle. Auttamista ei helpota, ettei minulla ole käytössä Mac tietokonetta. Luulisi, että muilla macin käyttäjillä olisi samanlaista ongelmaa ollut? Auttaiskohan nettihaku?
Ja sitten kokeilisin vielä tyhjentää selaimen välimuistin ja evästeet..
EDIT: tein nopeasti jotain nettihakuja:
https://www.youtube.com/watch?v=uNJWdf6fxYE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.sony.com.sg/electronics/sup ... s/00092630" onclick="window.open(this.href);return false;
https://us.community.sony.com/s/questio ... uage=en_US" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.lifewire.com/how-to-use-son ... pp-4589236" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.sony.com/electronics/suppor ... s/00110441" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitoksia paljon nuista linkeistä ja muillekin kommenteista! Pitää alkaa kahlaamaan nuita läpi jos illalla on aikaa.
Kyllä ainakin asiakaspalvelussa näkyy että Sony on pleikkarifma eikä kamerafirma, eilen soitin tukeen ja siellä ei tiedetty mistään mitään, luvattiin palata asiaan vielä samana päivänä ja annettiin tapausnumero. Äsken soitin uudestaan ja annoin automaattiin tapausnumeron, sen jälkeen puhelu yhdistyi pleikkari tukeen ja siellä ei tietenkään osattu neuvoa, pyysivät vain soittamaan uudestaan jos puhelu ohjautuisi tällä kertaa oikeaan paikkaan. Soitin uudestaan ja nyt puhelu sattui menemään kamerapuolelle. Siellä ei taaskaan osattu neuvoa mutta luvattiin palata asiaan tänään. Puhelun jälkeen tuli sähköpostiin viesti; "Hei Evis,
Kiitos viestistäsi Sony asiakastukeen.
Ottakaa yhteyttää huoltoliikkeeseemme Infocare Workshop! He hoitavat kuulokkeesi kuntoon. Jos ne ovat takuunalaiset niin varmistakaa että teillä on kuitti tallessa.
Infocare Workshop Vantaa
puh. 010 574 5200
infocareworkshop.fi"
En ole Evis eikä minulla ole Sonyn kuulokkeita, joten pitää toivoa että tämä ei ollut se luvattu yhtydenotto :D