Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Herää jo! Winkiwink. Toi youtube video sopii täysin ketjun aiheeseen, kun studio vaihtoi peililäpsyt peilittömiin. ja teki siitä asiallisen ja informatiivisen videon.
Kannattaa tsekata.
Jos tykkäät arvioida trollausta, niin tutustu tähän ketjuun;
Herää jo! Winkiwink. Toi youtube video sopii täysin ketjun aiheeseen, kun studio vaihtoi peililäpsyt peilittömiin. ja teki siitä asiallisen ja informatiivisen videon.
Kannattaa tsekata.
Jos tykkäät arvioida trollausta, niin tutustu tähän ketjuun;
Jos nuo studiot kuvaisivat kasvottomia kohteita niin painossa ei säästyisi mitään eikä missään muussakaan saisi mitään hyötyä vaihdosta. Bonuksena saa toimimattoman huollon Soni-leirissä ja studio seisoo kun kaikki kamerat pitää postittaa Ruotsiin testejä varten.
T71 ja emeriitus. Vai että trollaan jos laitan itse aloittamaani ketjuun täysin aiheeseen liittyvän linkin?!
Tää ketju on ainakin pysynyt elossa ihan kaikkien voimin, ei ole mun tarttenut nostss osaston kärkeen jokatoinen päivä itse, toisin kun eräässä toisessa ketjussa joka kaiken kukkuraksi perustuu vain yhden käyttäjän omaan tetsaukseen .joka ei millään muotoa edusta yleistä ja normikäyttäjän arkea.
Tosiaan. Mielipiteitä mahtuu, ja toi linkki fotostudion laitehankintoihin ei ole edes mitään mun keksimää hihhulointis! Saati trollausta. Joten säästäkäähän ne ilokaasumaiset troll-son-init omaan kyllästyneeseen mieleenne.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
temama kirjoitti:T71 ja emeriitus. Vai että trollaan jos laitan itse aloittamaani ketjuun täysin aiheeseen liittyvän linkin?!
Tää ketju on ainakin pysynyt elossa ihan kaikkien voimin, ei ole mun tarttenut nostss osaston kärkeen jokatoinen päivä itse, toisin kun eräässä toisessa ketjussa joka kaiken kukkuraksi perustuu vain yhden käyttäjän omaan tetsaukseen .joka ei millään muotoa edusta yleistä ja normikäyttäjän arkea.
Tosiaan. Mielipiteitä mahtuu, ja toi linkki fotostudion laitehankintoihin ei ole edes mitään mun keksimää hihhulointis! Saati trollausta. Joten säästäkäähän ne ilokaasumaiset troll-son-init omaan kyllästyneeseen mieleenne.
Saat meuhkata tässä ketjussa ihan mielin määrin (minun puolesta).
Sovitaanko, että et kumminkaan tule häiriköimään tuonne huoltoketjuun, niin se pysyy asiallisena. Ei jaksaisi pelleillä sinun juttujen kanssa enää tämän kaiken lisäksi.
temama kirjoitti:T71 ja emeriitus. Vai että trollaan jos laitan itse aloittamaani ketjuun täysin aiheeseen liittyvän linkin?!
Saat meuhkata tässä ketjussa ihan mielin määrin (minun puolesta).
Sovitaanko, että et kumminkaan tule häiriköimään tuonne huoltoketjuun, niin se pysyy asiallisena. Ei jaksaisi pelleillä sinun juttujen kanssa enää tämän kaiken lisäksi.
Mun puolesta sä voit jatkaa pelleilyäsi sielusi kyllyydestä, mä kirjoittelen omia mielipiteitä sillon kun katson aiheelliseksi, eikä se katso aikaa tai paikkaa.
Tätä ilmiötä on nyt enemmänkin ilmassa. Aika usein näkee näitä, jotka laittaa kalustoa uusiksi peilittömien suuntaan.
Pidän sitä kyllä melko luonnollisena suuntana kun ajattelee kuinka paljon tekniikka on muutenkin kehittynyt viimeisen 10-20 vuoden aikana. Vauhti on hurja. Vaikka olenkin ehkä vähän konservatiivinen, niin jotenkin vaikea ajatella, että peilikoneistoa pidettäisiin mukana enää kovin pitkään.
Olisi kiva jos tämäkin ketju pysyisi suht. asiallisena. Ja ylimääräiset pelleilyt ja lokaamiset jäisi vähemmälle. Se antaisi mahdollisuudet järkevälle, avoimelle keskustelulle.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Otsikko pitäisi kääntää malliin "Ehjien laitteiden tulevaisuus! Milloin huonosti testattujen laitteiden myynti kielletään?"
Ihan sama mikä toimiala, laatu on paskoutunut kuin lehmän karsina viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ei lohduta peilittömän tai lärpättimen omistajaa romu laite.
Maffer kirjoitti:Otsikko pitäisi kääntää malliin "Ehjien laitteiden tulevaisuus! Milloin huonosti testattujen laitteiden myynti kielletään?"
Ihan sama mikä toimiala, laatu on paskoutunut kuin lehmän karsina viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ei lohduta peilittömän tai lärpättimen omistajaa romu laite.
Noh, ei nou. Tää ei ollut se ketju, se voi olla toinen ketju. Tässä ketjussa tarkoitus jutskaa nimenomaan siitä milloin peilittömät syrjäyttää vanhaa generaatiota edustavat DSLR vehekeet!
Totta silti, mitä turiset maffers. Kuluttajaelektroniikan laatu on laskenut hurjaa tahtia. Ei niitä enää tehdä kestämään kun 3 vuotta. lähes. ja tämä koskee lähes kaikkea kuluttajaelektroniikkaa, ei vain tiettyjä merkkejä jne
kattokaahan. amazon heittää palautustuotteet suoraan roskikseen!
temama kirjoitti:
...mä kirjoittelen omia mielipiteitä sillon kun katson aiheelliseksi, eikä se katso aikaa tai paikkaa.
Moderaattori voisi olla eri mieltä tuosta sinun henkselien paukuttelustasi.
Moderaattori on sitä mieltä mitä on, mutta se ei taida olla sama asia kuin sinä?
Ja luulenpa, ettei sulla ole sen kummallisempia resursseja paukutella henkeseleitä kuin mullakaan. Jos tätä nyt edes voi sanoa henkseleiden paukutteluksi. Vai oletko asiasta eri mieltä?
Se, että olet (joidenkin mielestä ansiokkaasti) raportoinut yli puoli vuotta lähinnä vain oman takuuhuoltoasiasi etenemistä, ei vielä välttämättä ole kovinkaan paljon mitä tulee valokuvaamiseen. Varmaan tiedostat, että kaikkien foorumilaisten mielestä se ei ehkä ole niin mielenkiintoinen tapahtumasarja kuin joidenkin mielestä saattaapi olla. Vähemmälläkin melulla olisi saanut asian kuuluville.
Mutta ei se mittään. Kukin nauttikoon sellaisesta sisällöstä kun tahtoo! Ei ole multa pois.
Tämäkin vain oma henk koht mielipiteeni. Muuta mieltä voi kukin olla ihan vapaasti, ilman että lähden solvaamaan henkilöönmeneväksi pelleilyksi.
temama kirjoitti:
...mä kirjoittelen omia mielipiteitä sillon kun katson aiheelliseksi, eikä se katso aikaa tai paikkaa.
Moderaattori voisi olla eri mieltä tuosta sinun henkselien paukuttelustasi.
Moderaattori on sitä mieltä mitä on, mutta se ei taida olla sama asia kuin sinä?
Ja luulenpa, ettei sulla ole sen kummallisempia resursseja paukutella henkeseleitä kuin mullakaan. Jos tätä nyt edes voi sanoa henkseleiden paukutteluksi. Vai oletko asiasta eri mieltä?
Se, että olet (joidenkin mielestä ansiokkaasti) raportoinut yli puoli vuotta lähinnä vain oman takuuhuoltoasiasi etenemistä, ei vielä välttämättä ole kovinkaan paljon mitä tulee valokuvaamiseen. Varmaan tiedostat, että kaikkien foorumilaisten mielestä se ei ehkä ole niin mielenkiintoinen tapahtumasarja kuin joidenkin mielestä saattaapi olla. Vähemmälläkin melulla olisi saanut asian kuuluville.
Mutta ei se mittään. Kukin nauttikoon sellaisesta sisällöstä kun tahtoo! Ei ole multa pois.
Tämäkin vain oma henk koht mielipiteeni. Muuta mieltä voi kukin olla ihan vapaasti, ilman että lähden solvaamaan henkilöönmeneväksi pelleilyksi.
Peilitön ohittaa peililliset (minun näkemykseni mukaan) siinä vaiheessa, kun etsinkuva saadaan edes lähelle samaa tasoa kuin peilillisissä ja akun kesto nostetaan 2000+ kuvan ottamiseen _viikon aikana_ riittävän hyväksi.