canon 30d
-
- Viesti:
Ei saa. Hinta ollaan saatu painettua noin alas poistamalla pienempiä kieliä valikoista. 30D:ssä oletuskielenä on flaami ja toisena vaihtoehtona Kongossa yleisesti puhuttu lingala.Hymypoika kirjoitti:Saako tässäkin valikkokieleksi suomen?
Menu languages
• English
• German
• French
• Dutch
• Danish
• Finnish
• Italian
• Norwegian
• Swedish
• Spanish
• Simplified Chinese
• Japanese
• Traditional Chinese
• Korean
• Russian
-
Verkkokaupan Canon 30D kitti
Minullekin tuli sähköpostilla viesti hintavirheestä ja pyydettiin ottamaan yhteyttä.
Laitoin vastauksen sähköpostina, jossa kerroin kaupan olevan heidän puoleltaan sitovan ja haluavani kitin "virheelliseen " hintaan.
Saa nähdä mitä saan vastaukseksi.
Onko joku neuvotellut samassa asiassa jonkun lopputuloksen?
big m
Laitoin vastauksen sähköpostina, jossa kerroin kaupan olevan heidän puoleltaan sitovan ja haluavani kitin "virheelliseen " hintaan.
Saa nähdä mitä saan vastaukseksi.
Onko joku neuvotellut samassa asiassa jonkun lopputuloksen?
big m
-
Mulla on tilauksessa runko+17-85mm kit. Sitä tulee ilmeisesti vasta viikolla 15 tai 16. Runkoja tulee ilmeisesti jo 24.3. Varasivat mulle tuon linssin hyllystä ja saan linssin ja rungon, kunhan niitä tulee.
En viitsinyt alkaa kinaamaan hinnasta, koska kyseessä on selvä virhe, enkä halua olla ns. vee-mäinen ihminen tällaisissa tapauksissa. Olen tyytyväinen, jos saan tuon kameran + linssin ensi viikolla.
En viitsinyt alkaa kinaamaan hinnasta, koska kyseessä on selvä virhe, enkä halua olla ns. vee-mäinen ihminen tällaisissa tapauksissa. Olen tyytyväinen, jos saan tuon kameran + linssin ensi viikolla.
-
Re: Verkkokaupan Canon 30D kitti
Saako pilata jännityksen? Varma huhu kertoo että 1700€ tarjoavat postitettuna ota tai jätä "neuvotteluna". Mutta saat sen tarjouksen vasta neuvottelujen/yhteydenoton jälkeen niinkuin olet tehnyt.big m kirjoitti: Onko joku neuvotellut samassa asiassa jonkun lopputuloksen?
big m
-
Olen saanut juuri 1700 euron tarjouksen, jonka hylkäsin korkeana.peeaa kirjoitti:Saako pilata jännityksen? Varma huhu kertoo että 1700€ tarjoavat postitettuna ota tai jätä "neuvotteluna". Mutta saat sen tarjouksen vasta neuvottelujen/yhteydenoton jälkeen niinkuin olet tehnyt.big m kirjoitti: Onko joku neuvotellut samassa asiassa jonkun lopputuloksen?
big m
Voi olla, että saan v-mäisen maineen, mutta mitä sitten!
big m
-
-
big m kirjoitti:Olen saanut juuri 1700 euron tarjouksen, jonka hylkäsin korkeana.peeaa kirjoitti:Saako pilata jännityksen? Varma huhu kertoo että 1700€ tarjoavat postitettuna ota tai jätä "neuvotteluna". Mutta saat sen tarjouksen vasta neuvottelujen/yhteydenoton jälkeen niinkuin olet tehnyt.big m kirjoitti: Onko joku neuvotellut samassa asiassa jonkun lopputuloksen?
big m
Voi olla, että saan v-mäisen maineen, mutta mitä sitten!
big m
Kannattaa pitää sovitusta kaupasta kiinni.
Nimim. digikameran sisäänostohinnalla ostanut
327+PG
-
-
-
En osaa pahemmin verrata ainakaan 20D:hen. Kokemusta on hieman 300D:stä ja sitäkin enemmän 10D, 1Ds ja 1D kameroista. Laukaisuääni tuntui ainakin 1D:hen verrattuna vaimealta. RGB histogrammi oli positiivisin asia jonka 30D:stä bongasin. Helpottanee hieman paremmin saamaan valotukset kohdalleen. RGB histogrammi käytössä itse kuva oli todella pieni; Tuntui että Canon ei ole osannut ottaa käyttöön koko LCD:n tarjoamaa aluetta.reba kirjoitti:Mitä pidit uudesta 30D.stä? Vaikutelmat? Myös muiden kokemukset kiinnostaa!;D
Heh, ihmettelin jo onko testiyksilö rikki kun en saanut ISO ja valotusmoodeja vaihdettua nappi pohjassa kiekkoa kääntäen :)
Marko
-
-
Joo, voi olla että tuo oli se kerta kun en huomannut että powerikytkimen kolmas asento vasta kytkee takakiekon käyttöön. Ykkössarjassa takakiekolle on oma aktivointivipu ja jossa kaikki moodimuutokset vaativat kaksi kättä (paino/kääntö).mjalka kirjoitti:20d:ssäni kyllä vaihtuu nappi pohjassakin, mutta eikö olisi helpompi vain näpäyttää nappia ja säätää rullasta?torwinen kirjoitti: Heh, ihmettelin jo onko testiyksilö rikki kun en saanut ISO ja valotusmoodeja vaihdettua nappi pohjassa kiekkoa kääntäen :)
Marko
Kai se tuollalailla kuitenkin toimi?
Marko
-