mremonen kirjoitti:Tarkoitin, että haluat viiteryhmäksesi "sosiaalisia johtajia, suosittuja, koulutettuja;" Mutta ei siinä mitään.
Aika kuvaavaa sisälukutaitosi kannalta, että kaivoit lainaamastani tekstistä sen ehkä kaikkein epäolennaisimman asian - viiteryhmien (oletetun) sosioekonomisen aseman. Tämä ei liity aiheeseen sitten yhtään mitenkään.
Tuo adjektiivi on edelleen pelkkä mielipidekysymys. Uusi tekniikka taas faktaa. Ja koska kävi ilmi, että sinun on sitä vaikea sisäistää, laitoin muitakin lähteitä.mremonen kirjoitti:En ole "yrittänyt paikata" mitään. Itse nyt lähinnä poljet itseäsi enemmän suohon. Halusit itse käyttää wikipediaa "early adopter"-määreenä. Sitten kun siellä lukikin, jotta tekniikan pitää olla "advantageous", niin aloit kaivaa intterwebistä määritelmiä, jotka nostavat sinut sosiaalisiin johtajiin. Intterwebistä löytää ihan minkä ismin kannattajia hyvänsä, kunhan etsii.
Vähän harmittaa jo toistaa, mutta koittaisit edes: "Innovaatiot voidaan jakaa myös asteittaisiin (nykyisten tuotteiden, palveluiden ja toimintamallien parannukset)"mremonen kirjoitti:Etkä edelleenkään ole tuonut yhtään E-M1 -ominaisuutta, joka olisi jotenkin käänteentekevä.
Lisäksi toistoa tämäkin, mutta käyttämäsi termi "käänteentekevä" - tai advantageous - on mielipideasia. Jollekin E-M1:n kiistatta kehityksen huipulla oleva runkovakaaja on tätä, kun voi käsivaralta kuvata sellaisella valotusajalla x, jolla ennen ei pystynyt.
Olet käsittänyt väärin. Ei minua kiinnosta kulkea early adopter-hattu päässäni. Tämä on taas ihan omaa mutuiluasi.mremonen kirjoitti:Jos nyt saat mielellesi rauhan siitä, että voit kävellä "early adopter"-hattu päässä ylpeästi, niin eihän se liene multa pois. Mutta itse en kyllä itseäni jaksaisi nostaa tuolla ylös vain sen takia, että olen ostanut uuden kameran.
Ok. Esität väittämän, joka on viittaamaani lähteeseen peilattuna väärä, ja kun pyydän sinua perustelemaan väittämäsi, on se "sama kuin seinälle puhuisi"?kribe kirjoitti:Sama kun seinälle puhuisi..
Tämä oli minun osaltani tässä. Laittakaa vaikka privalla vinkkiä kun taas siirrytään ketjun alkuperäiseen aiheeseen.
Muuten, tässähän nimenomaan puhuttiin ketjun alkuperäisen aiheen kameran parannuksista edeltäjäänsä.
Edit. Lihavoin osan, josta pääsee sukkelasti takaisin aiheeseen. Huomasin Hong Kongin reissulla, että kuvanvakaaja oli todella hyvä. Käsivaralta sai pimeässäkin kelpo kuvia.