Semi-Hard case 10D:lle

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
jukkapvk

Semi-Hard case 10D:lle

Viesti Kirjoittaja jukkapvk »

Onko Canonin 10D:lle tehty samanlaista laukkua, kuin esim. 300D:lle malli EH-16L? Kovasti kokeilin googlata, mutta en löytänyt, en edes canonin sivuilta.

Laukka lähinnä tarvitsen silloin, kun haluan ottaa PELKÄN kameran mukaan ilman mitään romppeita (jota varten minulla on jo laukku). Mulla on Canonin filmijärkälle tällainen ja olen huomannut sen käteväksi lomaillessa, kun ei muuta kuin kameraa jaksa kantaa.

Jos tälle kameralle ei dedikoitua laukkua ole, tietääkö sopiiko mikään canonin muu semi-hard case 10D:lle?

Jos ei sovi, sitten kuulisin mielelläni ehdotuksia muista vaihtoehdoista?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
juhhyto

Löytyy

Viesti Kirjoittaja juhhyto »

Itse ostin ainakin 10D:lle Samsoniten mallin (en muista merkintää). Se on todella näppärä laukku vain kameralle ja esim. 17-40 tmv. pikkuzoomille. Sivutaskuun menee vara-akku, puhdistustarvikkeet ja muuta ihan pientä. Jaksaa kantaa vaikka kuinka pitkään, olkahinhnalla tai vyölaukkuna. Ja kameran saa nopeasti esille ja takaisin laukkuun.
Vastaa Viestiin