Toimiiko?
Ideana ihan hyvä. Ilmeisesti tytöllä on jotakin ruokaa mistä koira tykkää. Kissanomistajana tuo on tuttu tilanne, ruokapurkin kun avaa keittiössä niin paikalle tullaan pää kolmantena, eikun siis viidentenä, jalkana.jari siren kirjoitti:Toimiiko?
Kuuluukstää kategoriaan TITS or GTFO? :Dtohtori kirjoitti:panisin. eiku.... tähän iso viinipullon kokoinen LOL
Petofiili.... ainoa suomalaisessa kirjallisuudessa mainittu lienee Tuntemattoman sotamies Viirilä, joka yhdessä vaiheessa lähti "Inariin susia naimaan".jari siren kirjoitti: Mikä se sana olikaan pedo....'?
Eikai sinua mistään syytetä :/jari siren kirjoitti:No kuvassa on mun tytär ja naamakkain jos tulis moisia puhuu vetäisin mitään kyselemättä pataan!
Syyttääkö tämä Fonzie_nr1 minua isänä että tuo on liian vapaamielinen asu ja olen huono isä kun selaisen sallin?
Heh heh, eiköhän asia nyt ole niin että asiallinen kommentointi kuuluu asiaan ja kirjoittamaton sääntö on että mallia ei arvostella!terro kirjoitti:Jari voisi jättää ne tyttärien kuvat laittamatta jos ei kestä nuorten miesten / poikien kommentteja. Ei ole eka kerta kun herneet on nenässä.