Kävin lauantaina entisillä kotikonnuilla Imatralla. Kurkvuoren motocrossradalla - varsin tuttu paikka minulle - järjestettiin Classic Motocross -kilpailu. Siinä ajetaan motocrossia vanhoilla moottoripyörillä, pyörien ikä ratkaisee luokan, mihin pääsee. Tosin kuskitkin enimmäkseen varsin ikämiehiä... jopa muutama tuttu oli joukossa!
Kamera kulki matkassa, mutta ukko liimautui varikon penkan penkkiin; liian kauaksi radasta ja kaikki kuvat samoilta istumasijoilta! Jos olisi välillä saanut persaukset irti penkistä, olisi ehkä tullut kattavampi kavalkadi... kalusto sensijaan, eritoten tarkennus, joka moottoripyöräohjelmalla tuntui tarttuvan kuin tauti kohteeseensa, yllätti positiivisesti! Toki valoa oli vaikka muille jakaa, kuten lämpöäkin, eli olosuhteet olivat kameran puolella. Tosiaan, kaikki kuvat samassa paikassa istuen, OM-1 ja 40-150/2.8 nokalla paitsi yhdessä henkilökuvassa 12-40/2.8, ja kaikissa mp-kuvissa tarkennus vain tuolla mainitulla automaatilla, itse en koskenut siihen millään lailla. Liiankin helppoa?
Pari esille, ja perään linkki likkeriin 65 kuvan kavalkaadiin, jos ketä genre kiinnostaa!
Tästä likkeriin: https://flic.kr/s/aHBqjBs7ie
Jaakko, ent. imatralainen ja ent. motocrossharrastelija
Classic-Crossia
Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
-
Palaa sivulle “Linkkejä kuviin ja gallerioihin”
Hyppää
- Digicamera.net
- ↳ Info ja Palaute
- ↳ Arkisto
- ↳ Vastaa kyselyihin ja äänestyksiin
- ↳ Arkisto
- Vapaasti
- ↳ Aloitteleva digikuvaaja kysyy
- ↳ Sana on melkein vapaa
- Digikuvaus ja Digikamerat
- ↳ Mobiilikuvaus
- ↳ Digikuvaus
- ↳ ***Videokuvaus***
- ↳ Värinhallinta, ICC-profiilit
- ↳ Canon
- ↳ Casio, Fuji
- ↳ Minolta, Olympus
- ↳ Nikon, Sony
- ↳ Muut merkit
- ↳ Järjestelmädigit Canon, edullisemmat mallit.
- ↳ Järjestelmädigit Nikon, edullisemmat mallit.
- ↳ Optiikka
- ↳ Järjestelmädigit
- ↳ Linkkejä kuviin ja gallerioihin
- Ohjelmat
- ↳ Kuvankäsittely
- ↳ Fotoalbumiohjelmat
- Yleinen
- ↳ DIY eli Tee-Se-Itse
- ↳ Ulkomailta ostaminen
- ↳ Kirjat, lehdet, tapahtumat, opiskelu, TV
- ↳ Kuvaus yleinen
- ↳ Mikä tahansa muu valokuvausaihe...