Kävin lauantaina katsomassa suunnistuksen SM-sprinttiä Lahden keskustan kupeessa. 70-200mm jäi vähän liian lyhyeksi, kun en osannut mennä tarpeeksi lähelle kohteita. Alla kuitenkin muutama malliksi ja iso määrä muita kuvia täällä: https://mve.kuvat.fi/kuvat/Urheilu/Suun ... intti+2023
Herrat 90v sarjan suomen mestari. Oma harjoitusohjelma tähtää samaan saavutukseen melkoisen monen vuoden kuluttua
Suunnistus
-
Re: Suunnistus
Minun mielestäni objektiivisi millit eivät jääneet vajaaksi.
Siksi, koska näissä tilaa ympärillä ja täten kuvista välittyy ympäristö ja lajin luonne, kuin jos olisi ollut tiukempi rajaus, jolloin noista olisi tullut perus-lajipönötyksiä.
Siksi, koska näissä tilaa ympärillä ja täten kuvista välittyy ympäristö ja lajin luonne, kuin jos olisi ollut tiukempi rajaus, jolloin noista olisi tullut perus-lajipönötyksiä.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Re: Suunnistus
Mulla jäi näköjään jälleen kerran kirjoitus ajatuksen jälkeen tuossa ekassa viestissä . Olisin halunnut tuohon settiin muutamia tiukan rajauksen pönötyksiä mukaan. Olen varsin tyytyväinen kokonaisuudessaan tähän settiin, kun sain mielestäni kohtuu monipuolista kuvaa aikaiseksi.