Tähän jatkoksi saapi laittaa muita havaintoja palanneista, kiitos.

Kiitos Sakke sivistyksestä!
Näinhän tämä menee. Itse katson kaikki vähät kuvat jotka nykyisin galleriaan tulee mutta kommentoitua tulee harvoin. En tunne olevani pätevä arvostelemaan toisten kuvia ja harvoin tulee mieleen mitään muutakaan fiksua mitä voisi sanoa. Jos olisi tykkäysnappi voisi sitä painella, vaikka se ei anna kunnollista palautetta kuvan lähettäjälle ja on mielestäni turha.temama kirjoitti: ↑Maalis 29, 2022 18 : 34 Se on jännä juttu kun seuraa vaikka tätä galleria-osaston liikennettä, niin jengi käy kyllä katsomassa kuvia, mutta kommentit loistavat poissaolollaan.!!
Tsiigatkaa vaikka 10 ensimmäistä ketjua tässä osiossa. Ei paljon mitään kommentteja?! Aika tylyä ja surullista.
Jossain spegen ketjussa ollaan jauhettu jotain hömppää 3deestä, ja sekin sellaisten fotojen siivittämänä mitkä ei edes ole 3d keskustelun arvoisia.
Hei kaiffarit! Osallistukaa! Kommentoikaa!!
Ja kiitos näistä lintupönöistä! Mukava nähdä lintukuvia tähän aikaan vuodesta kun niiden sirkutusta kuulee jopa täällä stadin melskeessä.
yeppulis. mutta ei kannata aliarvioida itseään. Se on vähän kuin sanotaan, että tyhmiä kymysyksiä ei ole olemassakaan.Gamma kirjoitti: ↑Maalis 29, 2022 22 : 17Näinhän tämä menee. Itse katson kaikki vähät kuvat jotka nykyisin galleriaan tulee mutta kommentoitua tulee harvoin. En tunne olevani pätevä arvostelemaan toisten kuvia ja harvoin tulee mieleen mitään muutakaan fiksua mitä voisi sanoa. Jos olisi tykkäysnappi voisi sitä painella,
Spege tekee kommentoinnin helpoksi sillä humoristisella marsalkkahöpinällä. Kun hän asettaa itse itsensä jalustalle, ainakin minä koen, että silloin on helpompi antaa kriittistäkin kommentointia, kun joku leveilee itse omilla taidoillaan. Tällaisten vakavammalla mielellä esiin laitettujen kuvien kommentointi on paljon vaikeampaa eikä ainakaan minulla tule mieleen mitään sanottavaa, joka voisi kehittää kuvaajaa tai herättää mielenkiintoista keskustelua. OK kuvia tavallisista linnuista, jotka tuovat ainakin minulle kevään odotusfiiliksen.temama kirjoitti: ↑Maalis 29, 2022 18 : 34 Se on jännä juttu kun seuraa vaikka tätä galleria-osaston liikennettä, niin jengi käy kyllä katsomassa kuvia, mutta kommentit loistavat poissaolollaan.!!
Tsiigatkaa vaikka 10 ensimmäistä ketjua tässä osiossa. Ei paljon mitään kommentteja?! Aika tylyä ja surullista.
Jossain spegen ketjussa ollaan jauhettu jotain hömppää 3deestä, ja sekin sellaisten fotojen siivittämänä mitkä ei edes ole 3d keskustelun arvoisia.
Komeet on palanneet pitkäkoivet! Lähelle on JL päässyt arkajalkoja.JL Anttola kirjoitti: ↑Huhti 18, 2022 18 : 07 Tänään ajeltiin maaseutukierros tuolla juvemmalla. Ja jopas vain löytyi paluumuuttajia kuvattaviksi! Sekä kauko, että lähi!
...
Ja vielä linkki likkerin kansioon: https://flic.kr/s/aHBqjzL8cf
Tarkennuksen lintutunnistusta testailin, mutta sitten muistin, ettei minun kamerassani sellaista edes ole. (Koti)eläintunnistus kuitenkin toimi, pajunkissoihin napsahti muutamissa kuvissa heti eikä kohtsiltään! Onko muuten liikkuvan auton ikkunasta ampuminen sallittua?