maidoton & valoton
-
Re: maidoton & valoton
Veikeä väännös ja käännös tässä asetelmassa. Toimii minulle.
-
noh, mikäs tekstuuri tässä nyt on??
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Kiitos!
Aloitin Pullakahvi Stoutilla, sitten iski inspiraatio Pyövelistä ja viimeistely Multaisella Noutajalla. Pieni liraus Kuvakauppaa mausteeksi ja tekstuuri on siinä. ;)
-
Tämän kyllä näkisi näin entis ajan suurena fanina myös ilman ylimääräisiä teksturointejakin😊👍 varmasti vahva fiiliksinen otos.🤔👌
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
-
talonherra kirjoitti: ↑Tammi 30, 2022 11 : 49 Tämän kyllä näkisi näin entis ajan suurena fanina myös ilman ylimääräisiä teksturointejakin😊👍 varmasti vahva fiiliksinen otos.🤔👌
Kiitos! Tuossa rawista just pikapikaa väännetty jpeg, sama kuva kyseessä. Lähtökohta ei mikään paras kun hämärissä käsivaralta pakko oli muisto mukaan saada. Navetta kyl viel tietääkseni tallella, hmm....
-
- Viesti:
Alkuperäinen napsuu paremmin, toki tuosta tekstuurista saisi taidetaulun tehtyä.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
Kiitos. Totta että tunnetta enemmän alkuperäisessä. Kasaan vaan meiän Privat Toilet Art näyttelyyn kolmea "taidekuvaa", vaihdan nääs veskin kehyksiin aina ajoittain uudet 30x40 senttiset kuvat.
-
Hieno on👍 pidän valosta ja tonkan rouheesta profiilista, lamppu tuo mietteitä kuvaan. Sillä on tuollaki tonkalla monta suuta ruokittu ja moneen tarpeeseen maidot kannettu. Pentu oon ollu vielä 80 luvun alussa, mutta yllättävän tarkat muistikuvat on mummolan navetasta. Ja vielä tänäkin päivänä ku tuuli tuo navetan tuoksun pihalleni nii kyl hyvät muistot herää. Sillon oli elämä jotenki tasapainosempaa.. kaupasta ei juuri ruokia haettu, vain suolat, hiivat, yms ja meijeriltä juustot ja viilit yms. Voihan se kyllä olla et aika kultaa muistot. 😊👌
-
Itte oon asunut aikoinaan maalla useemmassa paikassa 23 vuoden aikana, en maatilalla mut sukulaisten kautta nekin paikat hyvin tuttuja. Ne tuoksut ja hajut on vieläkin muistissa, toivottavasti loppuun asti. Niissä muistoissa on oikean elämän tunteet tiukasti kiinni.talonherra kirjoitti: ↑Tammi 30, 2022 16 : 12 Hieno on👍 pidän valosta ja tonkan rouheesta profiilista, lamppu tuo mietteitä kuvaan. Sillä on tuollaki tonkalla monta suuta ruokittu ja moneen tarpeeseen maidot kannettu. Pentu oon ollu vielä 80 luvun alussa, mutta yllättävän tarkat muistikuvat on mummolan navetasta. Ja vielä tänäkin päivänä ku tuuli tuo navetan tuoksun pihalleni nii kyl hyvät muistot herää. Sillon oli elämä jotenki tasapainosempaa.. kaupasta ei juuri ruokia haettu, vain suolat, hiivat, yms ja meijeriltä juustot ja viilit yms. Voihan se kyllä olla et aika kultaa muistot. 😊👌
-
Hienosti sanottu, juurikin näin!😊👍