Laitetaas tällainen ketju pystyyn niin saan omat kuvat niputettua samaan paikkaan.
Vuoden verran oli hiljaiseloa kuvaamisesta, välillä olin jopa täysin ilman kameraa. No, nyt alkukeväästä into alkoi löytyä uudelleen ja nyt on taas kuvia alkanut jäämään muistikortille.
Ohessa uusimpia kuvia, ikäjärjestyksessä vanhimmasta lähtien. Uusimmat macrot on eiliseltä. Lisäilen tänne sitä mukaan kun kameraa ulkoilutan.
Tässä sen näkee, että pikku breikki valokuvauksesta saattaa tehdä vain hyvää. Väkisin ei hyvää tule.
Ja kun viimeaikoina on höpötetty älyluurikuvauksesta, niin näistä kuvista myös näkee miksi se järkkärikuvaaminen saattaa vielä kannattaa. Onhan nää laadullisesti ihan eriluokan tavaraa kuin mitä mikään älyruurikuvaaja pystyy edes haaveilemaan!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
Kuvasta jossa on lapsi pellonlaidalla katsomassa traktoria tuo mieleen oman lapsuuden, kun saman kokoisena olen katsellut peltotöitä. Monta vuotta vielä sen jälkeenkin meinasin, että minusta tulee isona maanviljelijä. Ei tullut, vaan toimistopöydän ääreen on tullut hautauduttua.
Kiitoksia kaikille kommenteista, mukavaa että kuvat kelpasi. Tuo tauko teki tosiaan terää, sitä ennen tuntui että pääkoppa on ihan lukossa kuvausideoiden suhteen.
Pitää laittaa jatkossakin kuvia tänne, eiköhän noita viikottain pitäisi tulla :)
mvert kirjoitti: ↑Kesä 21, 2021 21 : 39
Kuvasta jossa on lapsi pellonlaidalla katsomassa traktoria tuo mieleen oman lapsuuden, kun saman kokoisena olen katsellut peltotöitä. Monta vuotta vielä sen jälkeenkin meinasin, että minusta tulee isona maanviljelijä. Ei tullut, vaan toimistopöydän ääreen on tullut hautauduttua.
Itsekin olen samaisen pellon laidalla aikoinaan katsellut naapurin traktoreiden menoa. Ei ole maisema muuttunut minun nuoruusajoista pätkääkään, ainoastaan traktori ja sen kuski uudempaa vuosikertaa.
Nostetaanpas, syksy ja talvi tuli ja meni ja vähän ollut hiljaiseloa talonrakentamisen sekä muiden kiireiden takia, mutta nyt taas alkaa aikaa löytymään tällekin harrastukselle :)
Siisti sarja! Eka ei niin mieleen kun tulee väreistä ne vanhat valokuvat mieleen, magentaa? Pelto-oja & puu ihan ykkönen noista. Kakkosena lato & traktorin munat. Ja tuulimyllyt aina uppoo tänne.