Ei millään tavalla kiinnostava 7/x

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
©pjm

Ei millään tavalla kiinnostava 7/x

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Kääkkä

Re: Ei millään tavalla kiinnostava 7/x

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

Psygedeelistä!
talonherra

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Sitähän on kuvattu ihan päin honkia!😄.. kyl on komeita luonnon muovaamat kuviot. Ja taltiointi loistava👍..
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
©pjm

Kiitos!!!

Minkäs teet kun timpurien ja puuseppien perillinen päätään Lapin kelohonkaan hakkaa, puusta se kuva muuksi muutu! 😬😬
talonherra

Minä kuvasin tuolla yhessä paikkaa kivien kuvioita kalliossa.. siinä saatto tovi jos toinenki vierähtää.. lyhythermosempi kaveri siinä sitte tuli viereen ja kahto kauan siihe mihin kameralla osotin.. ei sanonu mittää.. vaihdoin muutaman metrin paikkaa.. kaveri tuli kyyryyn viereeni, ja katsoi eka kiveä, sitten minua, kysyi: mitä helevetin elukkaa nää kuvvaat, hän ei erota ku nii huono näkö?.. vastasin että näitä kuvioita. Kaverilla tuli kasvoille kumma ilme ja puisti päätään, päästi muutaman kirosanan, käveli autolle ja huus että nyt lähetään🤣🤣 pakkohan se oli siitä sitten lähteä ettei käveleen joutuisi😂 noitten kivikuvioiden kuvat löytyy tuolta mun flickr tililtä😂👍

Liekkö se vieläki pittää mua vähäjärkisenä ku kiviä kuvaa..
Mutta pääasia että omassa kupolissa harrastus tuntuu hyvälle😂😂 vaikka purut hieman saattaakin jo kastuneet olla🤪
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

On minullakin noin käynyt että joku tulee siihen kyselemään mitä siellä on mihin obiska osoittaa. Siihen voi vaan heittää sellaisen Tonnin Seteli -ilmeen. Yyterissä itse asiassa monestikin joku pysähtyy ihmettelemään miksi näppäilen polvillaan hiekkadyynillä. Mut siitä viis, nämä kelot ovat yksi hienoimmista asioista pohjoisen metsissä. Etelässä näitä löytyy muutamasta harvasta paikasta, mutta pohjoisessa on jo valinnan varaa. Yllättävän värikkäitäkin kuvioita löytyy kuten nytkin näkyy.
talonherra

Juu, näin se on. Ei täällä meikäläisen korkeudella kovin komeita nuo kelot oo, aika vähä kuvioisiaki, mut täähä onki tämmöstä tasamaata😄..
Sitä ei välttämättä normi jamppa osaa aatella että valokuvaajalla aivot raksuttaa jos ei siitä pinnasta, niin pintaa syvemmältäki ku kuvattavaa miettii😄👍.
Mutta nyt pakkaileen kalustoa ja fillaria, ja kohti Oulunjärveä.💪🚴‍♂️📸
©pjm

On niitä ihmettelijöitä joskus lähellä ollut kun keloja ja kiviä pohjoisessa oon kuvannut. 😁

Ei etelän keloista oikein löydy kunnon kuvioita puhumattakaan pihkasta ja tervaksesta joka on upea keltaisen ja punaisen sekoitus aina eri suhteissa. Ne on vähissä mutta sen takia tulee keloja kierrettyä aina lomilla siellä ylhäällä. Nyt tallensin muutaman kävelykierroksen jopa karttasovellukseen, jospa joskus toisilla valoilla vielä. Saariselällä on yksi todella hieno kelo kuvioineen mutta sen uudelleen löytäminen saattaa olla työn ja tuskan takana...😕
Vastaa Viestiin