Old BW Train

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
©pjm

Old BW Train

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

.
Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ernesti

Re: Old BW Train

Viesti Kirjoittaja Ernesti »

Veturista en tiedä mitään, on silti pikkunen vipinä ettei kuvaa otettu tämän viikonlopun aikana.
Näppäinen kuva joka tapauksessa.
jopisalo

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
Ernesti kirjoitti: Maalis 01, 2021 17 : 36 Veturista en tiedä mitään, on silti pikkunen vipinä ettei kuvaa otettu tämän viikonlopun aikana.
Näppäinen kuva joka tapauksessa.
Taitaa tuo mustavalkokuvien valmistusprosessi olla melko pitkä? Mulla on sommoinen kutina etteivät hesalaisen katukuvaajankaan mv- kuvat kaikki ihan just otettuja ole.
- Mulle taasen tuli heti tuosta kuvasta mieleen että ompi nuohous käynnissä kun on etuluukku auki, kahvitauko vaan hiukan venahtanut. -On tuo halkopoltto-mallinen piippu vaan tyylikäs verrattuna aneemisiin hiilitorviin.
©pjm

Vaikka myö ollaankin edistyksellisiä täällä Länsi-Viipurissa niin ei myö kesää talven tilalle osata tehdä. 😁

Eli männä syksyltä kuva on ku kurvattiin kylään josta ei ees kahvia saatu mistään juodaksemme. Värikuvasta mustavalkoseksi ei ollut pitkä taival, luulisin jotta alle kolme minuuttia. Tän talven kuvaukset on kyllä liki nolla vaikka tuo iso runko tuli hankittua.
Epilobium

Viesti Kirjoittaja Epilobium »

Hyvä kuva veturista!
Mua ei häiritse tippaakaan vaikkei kuva ole
tässä maaliskuussa otettu.
Ei taida tuo veturikaan ihan tuliterä olla.
©pjm

Kiitos Epilobium!

Väreissä jossain mielessä olis ollu parempi ellei maalisuti olis värjännyt tiettyjä pintoja väärällä värillä. Rappiotila näkyy väreissä paremmin mutta mutta...
Sotien aikaan tuo taitaa olla syntynyt Lokomon veturitehtaalla. Joten tuskin haittaa otti kuvan siitä minä vuonna vaan. ;)
Vastaa Viestiin