.
..
Karun kaunis maailma
-
- Viesti:
Re: Karun kaunis maailma
Hieno kuva! Laittaa katsomaan pinnan muotoja sekä värejä ja miettimään mittakaavaa.
-
- Viesti:
Jep. Makrolinssillä on usein hemmetisti käyttöä kun miettii kukka- ja ötökköskenen ulkopuolelta asiaa.
-
Nätti kalliomuodostelmaa. Mutta ei aivan 100% karua, ihan selvästi elämää näkyy pienissä raoissa. Marssin pinnalla se varmaan olisi oikeasti karua...
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Kiitokset teille kaikille!
Ei oo macrolla vaan laajiksella otettu kuva kiven kylestä, läheltä ja sitten viel rajattu. Kuva-ala ehkä jotain 10-15 cm sinne tänne. Kiviä tulee kierreltyä milloin missäkin, tässä tapauksessa Hailuodon Marjaniemen nokalla olin konttaamassa. :)
jka71, siulla ei kauhian pitkä matka sinne. ;)
Ei oo macrolla vaan laajiksella otettu kuva kiven kylestä, läheltä ja sitten viel rajattu. Kuva-ala ehkä jotain 10-15 cm sinne tänne. Kiviä tulee kierreltyä milloin missäkin, tässä tapauksessa Hailuodon Marjaniemen nokalla olin konttaamassa. :)
-
- Viesti:
Liian kaukana päiväretkille ja liian lähellä, että tulisi lähdettyä pidemmäksi aikaa :)©pjm kirjoitti:... Hailuodon Marjaniemen nokalla olin konttaamassa. :)
No joo, on kerran tullut käytyä. Nuorena miehen alkuna yks kostea Juhannus meni siellä. Sitä en muista satoiko silloin :D