Hei kaiffarit,
Olen katsellut huolestuneena tän foorumin tilaa, ja varsinkin sen tilaa täällä galleria-osastolla. Eikö tän osaston pitäis olla koko foorumin suola, sielu ja sydän?
Silti. Kun katselee kuinka moni on kommentoinut foorumilaisten postaamia kuvia, niin se on kuulkaa aika masentava huomata, että homma on mennyt täysin jäihin!!
Monet postaukset on saanut vain yhden kommentin jos sitäkään, halloo!??
Mä en puhu nyt omista kuvapostauksistani. Niihin on jopa tullut jotakin turinaa. Mutta tarkoitan ihan yleisellä tasolla. Jos jengillä riittää intoa jauhaa loputtomiin liirumlaarumia laiteosastoilla, niin miksipä ei täällä sitten? Jos jengillä on munaa laukoa totuuksia ja lahjomattomia mielipiteitä kamera- ja objektiivipalstoilla, niin miksi ei olis sen verran yritystä että laittais tänne näytteitä niistä lopputuotteista mitä niillä hienoilla kameravärkeillä on saanut aikaiseksi? Ihan jo periaatteesta. Ja saman periaatteen innoittamana olisi hyvä myös antaa palautetta muiden postaamista valokuvista.
Semmottia. Ei mulla muuta, kunhan älähdin kun nuppia sattuu tää aneemisuus. Ja vähän säälittääkin kun hyvä alustan tarjoamat mahdollisuudet menee ihan tunkiolle.
Mummojen virkkauskerhossakin on varmaan monimuotoisempi dynamiikka. Ei ne mummotkaan siellä varmaan väittele vain puikkojen ja lankojen ominaisuuksista?