Hel_NiS kirjoitti:Minun ja tapaus s:n luonteet ja arvot eivät osu yhteen ja olemme eräänkin kerran olleen napit vastatusten. Tästä syystä päätin aikanaan, että en puutu hänen tekemisiin tai kirjoituksiin ja odotan samaa häneltä.
Tämä yksipuolinen dc.net toveruuden irtisanominen tapahtui ilmeisesti viime kesänä, kun jäit pahasti jalkoihin ja vedit herneet nenääsi suuressa kännykkäkuvaketjussani. Mutta hyvää hyvyyttäni ajattelin kommentoida kuviasi, koska tämä kuvaketjusi uhkasi painua ilman yhtään kommenttia dc.netin unohdettujen valokuvien joukkoon.
On hienoa nähdä, että olet kasvanut runsaan kymmenen vuoden aikana dc.netissä aloittelevasta digikuvaajasta niin mahtavaksi valokuvamestariksi, ettet toivo kritiikkiä kuvillesi enää muilta kuin "hyvin arvostetuilta tahoilta", joihin edes Suur-Sawon valokuvamarsalkka ei nähtävästi kuulu.
Tosin vähänkin sommittelun ja kuvaustekniikan saloihin perehtynyt valokuvaaja voi herkästi nähdä kuvissasi paljonkin parantamisen varaa. Pitääkö muuten sen "arvostetun tahon" luonne ja arvot olla lisäksi samanlaiset kuin sinulla, että tämä korkea tahokaan saa kuviasi arvostella?
Mutta ryve ja lepää hyvä Heli rauhassa omassa erinomaisuudessasi ja tunkkaisessa tosikkomaisuudessasi. En vaivaa sinua enää tämän viestin jälkeen, ellet tule itse soittamaan suutasi minun ketjuihini tai jatka muutoin erinomaisuutesi esilletuomista. ;)