Mukaviin asentoihin tarttuneet valkolinnut kuviin! Terävyyttä voisi olla enemmänkin, mutta tilanne hieno.
Oon ite ja valokuvauksen harrastajana melko tuore. Varsinkin, jos sattuu saamaan kohteen, esimerkiks linnun, melko tarkaksi kuvaan, on itellä taipumusta rajata se kuva varsin tiukaksi. Nyt noista sinun kuvista ajattelin, että miltähän nuo näyttäis, jos se kroppaus ois vaikka melkein kokonaan tekemättä, ois joutsenilla enemmän tilaa mihin lentää, ja katsojalla käsitystä mistä on lähetty? Tosin, katsojana en tiedä, mitä siitä on rajattu pois, onko ollu jotain asiaan kuulumatonta?
Vähän sinistä sävyä on tummennettu, sai sulat paremmin näkyviin. Meikällä yleensä menee värikäsittelyt lähemmäs julistetta kuin realismia muutenkin kun noita tuote/mainoskuvia enimmäkseen tullut otettua. :p
Croppi on pitkälti tuota samaa, peltoa ja taloja sitten taustalla. Ei mitään erityisen mielenkiintoista / nättiä niin jätin pois. Jatkossa täytyy kokeilla tiukempaa f/11 tai enemmän vähän on liian kapea tuo terävyys minunkin makuuni. Toisaalta oli jo aurinko laskemassa ja melko hämärää niin olosuhteiden pakosta.
Joo siihen päädyin itsekin lopulta, noita tulee pyöriteltyä aina eestaas.
Vähän oli liian vikkelä kaveri minulle, mutta tuli sentään yksi melko hyvä otos sinisuohaukasta (noita on kyllä kymmeniä mutta tämä ehkä parhaiten terävä).
Nämä kaverit pysyivät onneksi enemmän aloillaan minun kameran käsittelytaidoille sopivasti!