Kellarin raput
-
Re: Kellarin raput
Pidän kuvasta, hieno otos. Omassa mielessä näen tässä hieman samaa, kuin mestaritaitelijoiden hedelmäasetelmissa. Pöytä jolla hedelmävati lepää on kuvassa korvattu kellarin rapuilla, hedelmät purkeilla ja rappauslastalla :)
-
-
Kyllä, kuvassa on hienot,
tummat sävyt ja hyvä valaistus.
tummat sävyt ja hyvä valaistus.
-
Tää on just semmonen kuva, mikä pitäis saada baryyttipaperille ja sitten vetää se kiillotusrummun kautta seinälle.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
Tässä menny nappiin tää.Valo oikeen ...
-
- Viesti:
Tämä toimii näinkin, mutta toimisi myös niin, että kirkkaimmat harmaat nostaisi valkoiseksi asti.
-
Suurin osa mv väännöksistä ei toimi meikäläiselle mutta tämä sopii kuin lehmä pellolle ;)
-
Isot kiitokset teille kaikille!
Tuo rolsenin mainitsema baryyttipaperi ja kiilloitus ei sano miulle mitään mut se vois kyllä sen Känönin mainitseman lehmän saada sinne pellolle. ;)
Maffer toi esiin kirkkaimpien harmaiden noston liki valkoiseksi, kokeilin sitä läppärillä viikolla kun oltiin reissun päällä. Läppärin näytöllä se kyllä pissi silmään mut pitää testata vielä "isolla" näytöllä nyt ollaan taas kotosalla.
Tuo rolsenin mainitsema baryyttipaperi ja kiilloitus ei sano miulle mitään mut se vois kyllä sen Känönin mainitseman lehmän saada sinne pellolle. ;)
Maffer toi esiin kirkkaimpien harmaiden noston liki valkoiseksi, kokeilin sitä läppärillä viikolla kun oltiin reissun päällä. Läppärin näytöllä se kyllä pissi silmään mut pitää testata vielä "isolla" näytöllä nyt ollaan taas kotosalla.
-
Joo, tässä on jotain kiehtovaa. Hyvä näinkin, mutta Mafferssin ehdotus olisi myös kiva nähdä
-
JaPalle kiitos.
Kokeilin toisella koneella Maffersin ajatusta, ei vaan ottanut tuulta alleen joten tolla mennään vaikka kellarin pimeyteen. ;)
Kokeilin toisella koneella Maffersin ajatusta, ei vaan ottanut tuulta alleen joten tolla mennään vaikka kellarin pimeyteen. ;)