Hei,
Sitä pääsee selamaan täältä https://share.ifolor.fi/view/qlH68h7L" onclick="window.open(this.href);return false;
t.Marko
Minikirjani
-
Re: Minikirjani
tervehdys
Ja tervetuloa porukkaan, näkyy olevan eka viestisi.
Hiukan liian pienenä avautuu, minun mielestä. Fiilikset kyllä välittyvät. Aiheuttanee poltteita nimimerkille pjm...
Ja tervetuloa porukkaan, näkyy olevan eka viestisi.
Hiukan liian pienenä avautuu, minun mielestä. Fiilikset kyllä välittyvät. Aiheuttanee poltteita nimimerkille pjm...
-
Nii joo, isompana olis mukavampi katsella, siisti muutes kyllä, juonesta en vielä saanu kiinni.
Lapin-lisä, hmmm.....
Tietääkseni sanonta Lapinlisä tulee Lapin asukkaiden "yleisestä" tavasta suurennella suullisesti asioita. Vuoskymmenten aikana ainoa selitys minkä mie oon kuullut.
Poltteita juu, alaselässä, emännällä kolmiolääkkeet ja miulla asteen heikommat. :D
Nyt jää reissut Kalajoen lomaan, Ouluun asti kyllä tarkoitus nousta.
Lapin-lisä, hmmm.....
Tietääkseni sanonta Lapinlisä tulee Lapin asukkaiden "yleisestä" tavasta suurennella suullisesti asioita. Vuoskymmenten aikana ainoa selitys minkä mie oon kuullut.
Poltteita juu, alaselässä, emännällä kolmiolääkkeet ja miulla asteen heikommat. :D
Nyt jää reissut Kalajoen lomaan, Ouluun asti kyllä tarkoitus nousta.
-
On laadukas ja monipuolinen kuvasetti! Mukavan vaihtelevat aiheet sekä laajat näkymät ja yksityiskohdat. Tuo Ifolorin kuvakirja on näköjään teknisesti vähän köpö, nämä kuvat olisi mukava katsella läpi myös isommassa koossa esim Flickrin kautta...
-
Lapinlisä on myös taloon (usein rintamamiestaloon) rakennettu laajennos, missä oli usein sisäsauna ja pesutilat. Yleisesti käytetty ilmaus ainakin peräpohjolassa.©pjm kirjoitti: Tietääkseni sanonta Lapinlisä tulee Lapin asukkaiden "yleisestä" tavasta suurennella suullisesti asioita. Vuoskymmenten aikana ainoa selitys minkä mie oon kuullut.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Ruudulla suurenee ctrl plussalla; ei se pikseleitä lisää, mutta näkkee lukea tekstit...
Sarja hieno, kuvat mukavia, mielellään kattos täysillä resoillakin?
Kiitos jakamisesta joka tapauksessa, sen verran on lapinkuume tarttunut täälläkin, ettei lapinkuviin kyllästy!
Noita nuolia aikani painelin, ja sillä keskellä olevalla yksöisnuolella sain menemään etteenpäin halutulla vauhilla eikä automaattisesti. Ehti lukea, ko ensi oli saanu kirjaimet suuremmiks...
JL Anttola
Sarja hieno, kuvat mukavia, mielellään kattos täysillä resoillakin?
Kiitos jakamisesta joka tapauksessa, sen verran on lapinkuume tarttunut täälläkin, ettei lapinkuviin kyllästy!
Noita nuolia aikani painelin, ja sillä keskellä olevalla yksöisnuolella sain menemään etteenpäin halutulla vauhilla eikä automaattisesti. Ehti lukea, ko ensi oli saanu kirjaimet suuremmiks...
JL Anttola