Kiitos tosi hienoista kommenteista! Mahtavaa saada palautetta näistä, sekä myös parannetavaa, koska aina on kehitettävää ja ihminen kehittyykin joka päivä.
Noilla valmiilla koptereilla en ehkä lähtis mitään järempää kameraa nostamaan ilmaan, oon kyl nähny muutamia youtube -clippejä kun on laitettu järkkäri kii. Tossa tulee ropleemaksi kun tuo kuvayhteys ei kanna oikein pitkälle vaikka wifillä ottais alas + et se ylimääränen wifi sotkee aina noita ohjaussignaaleja kopterissa. Mut suht pienellä rahalla on kyllä tehtävissä sellasia laitteita, jolla sais ihan oikean kameran taivaalle. Ite en oo nähny tollaselle tarvetta, kuvaan paljon videota myös ja siihen tämä häkkyrä on aivan omiaan. Toki tuo laajakulmalinssi huonolla kennolla tuo rajotuksia paljon.
Sommittelussa tämä tosiaan helpottaa jalkoja paljon, voi vaikka terassilla istua ja samalla kattoa kuvakulmat kohdalleen :D
Oon ihmetellyt kun näitä on kuitenkin aika paljon ihmisillä jo, niin kuvat mitä ihmiset laittaa facebookkiinkin on tosi usein raakakuvia suoraan kamerasta, värit jotain ihan mitä sattuu, horisontit vinossa jne. Kuitenkin hieman silmäilemällä ja pienellä säädöllä tulos olisi aivan toinen. En ainakaan itse tuollaiseen hupikäyttöön tollasta laitetta ostaisi että lentelisi välillä ja räpsisi peruskännykkäkuvia.
Tosiaan Imatran Valtionhotelli on toi kuvan linna, toi aamun usva oli siitä makee et se leijaili tossa vuoksen päällä. Käsitin et se vaatii ton kylmän yön ja keli on oltava melkein peilityyni ettei tuuli vie sitä mukanaan. Sit kun sen usvan päällä paistoi aurinko, niin tuohan oli aivan huikaiseva näkymä. Silloin otinkin tämän kuvan kun tuo aurinko nous horisontista (harmitti vain kun piti olla töissä kahdeksalta ja piti olla jo menossa, mut oon tähän kuvaan kyl tosi tyytyväinen):