cocacola

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
loratsu
Viesti:

cocacola

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kuva

Kuva

Kuva

tällästä tällä kertaa..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
puuhapete

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Hyvännäköstä settiä. Viimesessä mallilla ehkä vähän "väsähtänyt" ilme. Jos saan arvata niin kuva on session loppupäästä, koska yleensä tuosta ilmeestä hoksaa että nyt alkaa mallilla loppua paukut, eikä itsekkään jaksa oikein jaksa keskittyä ohjaamaan.
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
VAT

Viesti Kirjoittaja VAT »

hienoa on, hyvä tasapainoinen valo, kontrasti (248 - 20 voisi olla) rotsi on hyvä, jotain kritiikkiäkin.sininen korkovalo jää hieman vaisuksi. Lamppu ?? Siinä voisi olla valo (tietokone) jolloin korkovalolla olisi syy/yhteys tai sitten pois. On tietenkin minun mielipide ja artisti tekee niinkuin artisti tekee. keskimmäisessä on mun mielestä paras valo, aurinkolasit hieman hämää ??
loratsu
Viesti:

Kiitos kommenteista!
Hyvännäköstä settiä. Viimesessä mallilla ehkä vähän "väsähtänyt" ilme. Jos saan arvata niin kuva on session loppupäästä, koska yleensä tuosta ilmeestä hoksaa että nyt alkaa mallilla loppua paukut, eikä itsekkään jaksa oikein jaksa keskittyä ohjaamaan.
Toi oli iteasiassa ennen:) otettii rockkihenkiset ennen ja niihin laitettii värejä paljon voimakkaammin ja varjoja ei säästelty ja öö joku myrkkylasi käteen. En viittiny niitä julkaista, toi kuva on "aika" luomu en edes naamaa silotellu. Varmaa siksi väsyneen näköne:) ei kyllä nauruu haettu.
sininen korkovalo jää hieman vaisuksi. Lamppu ?? Siinä voisi olla valo (tietokone) jolloin korkovalolla olisi syy/yhteys tai sitten pois. On tietenkin minun mielipide ja artisti tekee niinkuin artisti tekee. keskimmäisessä on mun mielestä paras valo, aurinkolasit hieman hämää ??
Joo tuossa sininen vähän laimeenpana. Lampuu kokeilin laittaa vähän valoa mutta ei jotenkin toiminut (tai ei taitoa) ja tuo sininen korkovalo osuu lampun varjostimeen nii ei oikee natsannu et sama väri lähtis lampusta. Koska tolla asetelmalla lampusta tuleva sininen valo ei olisi valaissut henkilön äärirajoja, olisi pitäny olla vinommassa.;)
Aurinkolasit.. Hei Rockia;):) kiitos paljon kommentista! Kännyllä kirjotettu niin kirjoitus virheitä varmaan paljon (tai sit ei kännyn vika)
VAT

Viesti Kirjoittaja VAT »

juu ei varmaan tuolla asetelmalla, suunnitelma ensin sitten studioon, tuon lampun voi tehdä fotarilla, niikus tiedät, valot studiossa äärirajoille (250)loppukäsittely fotarissa, valoa voi laskee 3-4 aukkoo jne.
Korkovalo kiertää varjonpuolella niiku keskimmäinen kuva, jos ei lamppuja ole niin heijastamalla t. joku muu syssä että valon saa tässä kuvassa käsivarteen jolloi nahkarotsi aukeaa myös tästäkohtaa. Aurinkolaseista näkyy läpi tai ainakin heijastus. Kevättä
loratsu
Viesti:

juu ei varmaan tuolla asetelmalla, suunnitelma ensin sitten studioon, tuon lampun voi tehdä fotarilla, niikus tiedät, valot studiossa äärirajoille (250)loppukäsittely fotarissa, valoa voi laskee 3-4 aukkoo jne.
Korkovalo kiertää varjonpuolella niiku keskimmäinen kuva, jos ei lamppuja ole niin heijastamalla t. joku muu syssä että valon saa tässä kuvassa käsivarteen jolloi nahkarotsi aukeaa myös tästäkohtaa. Aurinkolaseista näkyy läpi tai ainakin heijastus. Kevättä
Yes! Suunitelma aina eka.. Juu ja photarilla siis yritin valon tehä mut vei jotenkin liikaa huomioo ja taustan halusin vähän kylmemmäksi jne.. Lasin heijastuksen tein photarilla ja gradienttia "eloisaksi" täytyy zekkaa viel himan koneelta miltä näyttää:)
Yöllä kun itse joskus tuhraa niin voipi tulla sutta. Kiitos palauteesta..
laonovi

Viesti Kirjoittaja laonovi »

Ykkönen ehdottomasti, vaikkakin vasen käsi epätarkkana hallitsee kuvaa mielestäni liikaa. Malli ja valaistus toimii hyvin. Kiitos kuvista!
oikosulku

Viesti Kirjoittaja oikosulku »

Kakkonen on mun suosikki. Ekassa ja vipassa kuvassa mielestäni hieman liian vaisu ilme, ei juuri hymyile. Muuten oikein hyvää settiä =)
loratsu
Viesti:

kiitos kommenteista.
Vastaa Viestiin