Tässä jokunen ruutu katteltavaksi. Aika teatraalisiksi noi veti, mut itse olen kohtuu tyytyväinen tuloksiin. Pitäs vaan pian päästä takasin.

Kittizoomi liian pienellä aukolla tuskin antaa hirveen hyvää pohjaa millään kameralla. Toki D600 on eriluokan kamera.sukotin kirjoitti: Tässä viimiset 3 kuvaa, alkaa kiertää jo muutenkin ympyrää nää aiheet. 2 ekaa otettu Olympus E-M5 vehkeellä, jonka ostin sipparan kokonsa ja kehutun kuvanlaadun vuoksi.
Raw-käännöksiä on tehty ja kyllä mun kantilta asia vaan on niin, että Nikon järkkäri on kamera. Tietenkin olen oppinut edes jotain d7000:n ja d600:n metkuista ja jälkikäsittelyn koukeroista, mutta kyllä E-M5:n raw on köyhää kamaa jälkikäsittelyn osalla. Tai sit mulla on taas jotain opittavaa...
Kittizuumi juu, mut molemmissa F/8 , ISO200 ja 14mm. Eikös tollasten asetuksien pitäis tuottaa parasta kuvaa mitä putkella on mahdollisuus saada, noin itse olen ymmärtänyt. Tietenkin jos putki on sysisurkee , niin ei voi mitään.moonshine kirjoitti:Kittizoomi liian pienellä aukolla tuskin antaa hirveen hyvää pohjaa millään kameralla. Toki D600 on eriluokan kamera.sukotin kirjoitti: Tässä viimiset 3 kuvaa, alkaa kiertää jo muutenkin ympyrää nää aiheet. 2 ekaa otettu Olympus E-M5 vehkeellä, jonka ostin sipparan kokonsa ja kehutun kuvanlaadun vuoksi.
Raw-käännöksiä on tehty ja kyllä mun kantilta asia vaan on niin, että Nikon järkkäri on kamera. Tietenkin olen oppinut edes jotain d7000:n ja d600:n metkuista ja jälkikäsittelyn koukeroista, mutta kyllä E-M5:n raw on köyhää kamaa jälkikäsittelyn osalla. Tai sit mulla on taas jotain opittavaa...