Kettu

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Stickl

Kettu

Viesti Kirjoittaja Stickl »

Moro, pitkästä aikaa tännekin jotain kuvaa.. jääny vähän tämä luontokuvaus ja muotokuvaus/hääkuvaus kiinnostaa nyt paljo enemmän, mutta laitetaan nyt yks setti ketuista joita pääsin kesällä kuvaamaan muutamana yönä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Johan siinä tuli kuvia taas seuraavan puolen vuojen eestä. Jos ette ehtineet vielä näihin kyllästyä, niin täällä http://laurikoo.kuvat.fi/kuvat/Kettuprojekti+/ muutama foto lisää.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Toimii! Mä diggaan kuvista 2, 7 ja 8 erityisesti. Sommittelu toimii ja hyvin on saatu citykettuja lukuun ottamatta arka eläin haaviin. Viimosessa repolainen tuntuu istuvan muurahaispesän päällä - eipä tunnu haittaavan :D Vai siitäkös tuo ilme...
Stickl

Maffer kirjoitti:Toimii! Mä diggaan kuvista 2, 7 ja 8 erityisesti. Sommittelu toimii ja hyvin on saatu citykettuja lukuun ottamatta arka eläin haaviin. Viimosessa repolainen tuntuu istuvan muurahaispesän päällä - eipä tunnu haittaavan :D Vai siitäkös tuo ilme...
Kiitokset!
Turmio

Viesti Kirjoittaja Turmio »

Hienoja on kuvat.
Nämä pistää vaan masentamaan kun katselee omaa pikselimössöä näiden jälkeen.
Disparil

Viesti Kirjoittaja Disparil »

Hienoja kuvia, mikä linssi oli käytössä?
Stickl

Kiitoksia!

Linssinä Pentaxin DA* 60-250/4, runkona K-5 II. Kuvat joko F/4 tai F/4.5 aukolla.
mappe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mappe »

Poikkeuksellisen hienoa nisäkäskuvaa täällä dcnetissä. Pidän erityisesti siitä että taustaa on otettu reilusti mukaan, myös setin monipuolisuus toimii.
Ville^K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Hyvältä näyttää! Käsittelyt näyttää muuten hyvältä, mutta itse en olis vetänyt mv-käännöksiä kun tuo kaveri on niin kivan värinen :)

Kuinka iso projekti tällasten kuvaaminen on? Oletan että tässä on kytätty pusikossa tunti jos toinenkin että tämä kaveri(t) on saatu tallennettua.

Itseänikin kiinnostaisi kuvailla jotain tämmöisiä, mutta eipä taida onnistua ihan tuosta noin vaan jos suuntaan lähimetsään pötköttämään :D
Stickl

mappe kirjoitti:Poikkeuksellisen hienoa nisäkäskuvaa täällä dcnetissä. Pidän erityisesti siitä että taustaa on otettu reilusti mukaan, myös setin monipuolisuus toimii.
Kiitän ja kumarran!
Lähikuviakin löytyy, mutta ei niihin ikinä voi olla yhtä tyytyväinen ko noihin jossa myös maisemaa mukana. Hankalaksi tällästen kuvien ottamisen teki huono ympäristö, mutta ihan jees settiä tuosta sai.
Ville^K kirjoitti:Hyvältä näyttää! Käsittelyt näyttää muuten hyvältä, mutta itse en olis vetänyt mv-käännöksiä kun tuo kaveri on niin kivan värinen :)

Kuinka iso projekti tällasten kuvaaminen on? Oletan että tässä on kytätty pusikossa tunti jos toinenkin että tämä kaveri(t) on saatu tallennettua.

Itseänikin kiinnostaisi kuvailla jotain tämmöisiä, mutta eipä taida onnistua ihan tuosta noin vaan jos suuntaan lähimetsään pötköttämään :D
Kiitos!

Jees ymmärrän mielipiteen, mutta esim. kakoskuvassa oli just sopiva valo MV-kuvalle ja ketun ilme ja olemus hiukan alistunut tms. Halusin ikäänkuin vahvistaa tuon tyyppistä tunnelmaa vääntämällä siitä MVn. Vitoskuvassa samoten MV passas hyvin ja sillä sai ketun erottumaan ympäristöstä vahvasti.
Toki noi vois toimia värillisenäki mutta nyt näin. :)

Sanoisin, että ei kovin iso projekti. Olin tosiaan muutamana iltana/yönä kuvaamassa ja tunteja lienee kerty n. 10h maksimissaan. Toki tuo voi olla jollekin paljon, mutta en kokenu että oisin mitenkää kauheeta urakkaa noiden kuvien eteen tehny. Sinänsä aika meni hyvin kun ties tasan tarkalleen et mihin kellonaikaan (melkein minuutilleen) ovat kuvattavissa, joten pystyin käyttään sen kaiken muun ajan mm. netissä surffailuun puhelimella jne.

Jees! Joo ei se ihan niin mee, mutta toisaalta tää oli itessään aika helppo tapaus kyllä.. Kuvauspaikka muutaman kilsan päästä kotoa. Heinäkuisena iltana olin ajelemassa noiden kuvassa olevien peltojen ohi eräälle lammelle sukeltelemaan ja kuvailemaan goprolla kunnes näiden peltojen kohalla huomasin jonku paljon kaivatun elukan parin sadan metrin päässä. Siitä alko parin tunnin "jahti", joka johti siihen että uroskettu johdatti mut suoraan näiden kettujen pesän tykö. Ajoin auton sopivaan paikkaan kytikselle eikä siitä menny montaa minuuttia ku ekat kettukuvat oli totta. Hassua sinänsä se, että oon kulkenu monia vuosia noiden peltojen ohi enkä koskaa ennen oo kettuja siellä nähny ja nyt sitte löyty pesäkin. Pitänee Australian reissun jälkeen käyä kahteleen, että ovatko taas paikalla.
Vastaa Viestiin