Auton omistaja kuolasi hunajaa, mutta mitä mieltä on dcnetin ankara raati?

Kiitos tarkkanäköisyydestä :D Pitää vielä noi fixata kuntoon.lintumi kirjoitti:Olen huomannut tosi vaikeaksi ottaa autoista kuvia niin, että linja olisi täysin suorassa autoon nähden edestä päin. Eka kuva olisi ollut paljon parempi jos tämä linja olisi ollut suora (itseäni häirii siis ko. asia aina autokuvissa, tosin voi olla ettei kaikki kiinnitä siihen niin paljon huomiota).
Parannellussa versiossa taas häiritsee kaksi lohkolämppärin pistoketta ja kaksi pyyhkiää :D Mutta kokonaisuutena ehdottomasti parempi silti, mersumiehiä voi vähän vaan askarruttaa..
Kaikienkaikkiaan oikeinkin hyviä kuvia!
Kiitos. En tiedä tarkoititko ottavasi muhun vai Rockfordiin yhteyttä, mutta olemme muuttamassa kesäkuussa Ouluun joten autokuvat kyllä onnistuu ;).....ja Nallikarista puheenollen se on yksi niitä kohteita jotka ovat taustalistalla kun jotain autoa tai henkilöä pitää kuvata sekä ihan maisemanakin..vekenoma kirjoitti:hienoja ovat.
Kommentoin vain erillisessä linkissä ollutta kuvaa. Näyttäs, että flippauksen tuloksena on kaksi ohjauspyörääkin, vai näenkö väärin.
Joo, autokuvia arvostellaan, ja arvostetaan, hieman samoilla säännöillä ko vaimokuviakin. Tuohon autokuvaan saisi hieman lisää glamouria lisäämällä kiiltoja jonnekin, en tiedä miten. Samalla auton ikävuodet vähenisivät kun kromi kiiltäisi ja metalli hohtaisi. Omistaja varmaankin nuolee tuon aamuin illoin. Lamppuihin lisää valoa, en tiedä miten tuonkaan tekisi...Julkaistavassa kuvassa rekisterinumerot pois, jotenki katse kulkeutuu tuohon. Omistajaversiossa rekkarin pitää varmaankin näkyä, oma on ja osaksi maksettukin!
Kunhan ilmat lämpenisi niin yksi hyvä kuvauspaikka olisi Nallikarissa, se majakan luiska + majakka. Tältä foorumilta ainakin johtaja Rockford kuvasi Bemarinsa siellä, hienoja kuvia. Kuten nämä Mersukuvatkin. Jos mulla on joskus tuollanen nin otan suhun yhteyttä...
Hassua että muistat nuokin kuvat vielä. Aika laajalla lasilla ja matalalta nekin oli otettu. Vois kokeilla joskus vääntää LR:llä uusiksi. Viimekesänä olin katselevani ettei sinne enää ole ilman maastoautoa asiaa, mutta en nyt varmaksi tuota havaintoa sano. Siellähän on kai joku isompi remontti menossa nyt?vekenoma kirjoitti:Kunhan ilmat lämpenisi niin yksi hyvä kuvauspaikka olisi Nallikarissa, se majakan luiska + majakka. Tältä foorumilta ainakin johtaja Rockford kuvasi Bemarinsa siellä, hienoja kuvia. Kuten nämä Mersukuvatkin. Jos mulla on joskus tuollanen nin otan suhun yhteyttä...
Luonnottomaltahan tuo näyttää, kuin suoraan mainoksesta. Kuvan auto on helkkarin hyvännäköinen ja seksikäs kulttiesine, ei mikään perheen kauppakassi tai kuran läpi puskeva työmatkakärry.Sakke_K kirjoitti:Ykkönen toimii hienosti!
Tänks! Joo kyllä visio oli alusta alkaen selkeä eli mainosmainen ja härskisti autoa esineellistävä ja seksistinen :)nomad kirjoitti:Luonnottomaltahan tuo näyttää, kuin suoraan mainoksesta. Kuvan auto on helkkarin hyvännäköinen ja seksikäs kulttiesine, ei mikään perheen kauppakassi tai kuran läpi puskeva työmatkakärry.Sakke_K kirjoitti:Ykkönen toimii hienosti!
Ajattelen että tämä on enemmän pitkän työprosessin visuaalinen lopputuote kuin valokuva. Mielikuva autosta, ei valokuva autosta.
Tykkäisin toki enemmän jos lopputulos olisi "kepeämpi" ja "hengittävämpi". Ja omaperäisempikin saisi olla. Mutta siltikin siis aivan kärkipäätä Puuhapeten tänne postaamista kuvista. Ja toki myös hieno työnäyte taidosta ja asiaan paneutumisesta.
Auringon nousu tai lasku, tarpeeksi korkea mäki, ei aivan vieressä puita tai muuta häiritsevää, tarpeeksi alhaalta lajakuvalla niin että horisontti putoo tarpeeksi alas. Muutoin paikalla ei ole väliä....siis jos haluaa samantyyppistä mitä noi mun kuvat on.mremonen kirjoitti:Kyllä tää mulle toimii. Olen tässä pää punaisena yrittänyt keksiä, mihin menisi pk-seudulla ottamaan kuvia omasta autosta, kun se on vielä uusi.