Lenkkipolun varrelta 2023 - 2024

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Maffer
Viesti:

Re: Lenkkipolun varrelta 2023 - 2024

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Snapseedillä nää on. Lightroomissa mun katalogi minne oon importin tehny ja sieltä numeroitu export kuvasarjan nimen mukaan. Vesileima nurkkaan myös exportista. Kuvan koko on myös pudotettu FullHD samassa putkessa kun Snapseedillä mikään noista ei onnistu.

Elmar on varsin oikeassa ettei tääl ny mitää VLK-settiä ole. Tämä on vuodenkiertokalenteri ulkoilun ohesta. Järeemmällä raudalla tuli enää 1-5 kuvaa vuodessa loppuaikoina kun en enää viitsinyt kuva yhtikäs mitään - kaikki oli "nähty". Roskiin en toisaalta laita yhtään mitään, nää on mun omaa kuntoutusprosessia. Viimeiset kolme vuotta menny hajonneen selän kanssa enemmän tai vähemmän. Kolmionapit on/off.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
elmar

Viesti Kirjoittaja elmar »

Maffer kirjoitti: Joulu 20, 2024 8 : 17 Snapseedillä nää on. Lightroomissa mun katalogi minne oon importin tehny ja sieltä numeroitu export kuvasarjan nimen mukaan. Vesileima nurkkaan myös exportista. Kuvan koko on myös pudotettu FullHD samassa putkessa kun Snapseedillä mikään noista ei onnistu.
Ok. En kuitenkaan ymmärrä, miksi kuvat pitää käpistellä Snapseedillä luurissa, jos ne viedään kuitenkin pöytäkoneen Lightroomiin? Työnkulkunsa toki kullakin, mut itse en vain jaksaisi sitä pikkunäytöllä sinnepäin arpomista.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Käpistelen ne lenkin jälkeen ja max minuutti per ruutu. Snapseed on mulle nopeempi tapa. Tiedostojen siirto on niin kankeaa luurin ja koneen ja pilven välissä ettei homma pelaa kuin massasiirtoina katalogiin. Applella olisi paremmin.

Vaikka ottaisin RAWia 1" laatalla, pistäisin sen Snapseediin tottumuksesta. LR:n käyttöliittymä ei pärjää Snapseedin u-point -systeemille miltään osin. U-point eli Nik Collectionin tökkimissysteemi on sormikäyttöön melkein hopealuoti.
aikaarska

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Snapseed on kyllä kiva ilmainen ohjelma. Pysynyt ihailtavan käyttökelpoisena jo useamman vuoden. Gcamin tuottamissa kuvissa on niin vähän kohinaa, ettei edes kohinanpoiston puute pahemmin vaivaa.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Vastaa Viestiin