Habbaman naaman kuvaketju...
-
Re: Habbaman naaman kuvaketju...
Eikös norpat tykkää kuunnella musiikkia? Muistan, että ne on tulleet joskus rantaan kuuntelemaan radiota, liekö ollut mesisää mielessä?
Sie oon habis ehkä nyt vetäny vähän överiksi, kun ilmeisesti ihan matkaradiokin ois niille kelvannu.
Sie oon habis ehkä nyt vetäny vähän överiksi, kun ilmeisesti ihan matkaradiokin ois niille kelvannu.
-
Musiikkiin ja valokuvaukseen liittyviin asioihin laitetut rahat harvemmin menee hukkaan ja kesään mennessä on hyvää aikaa kytätä linssistä jotain alekampanjaa
-
Käytiin ehtoolla ihailemassa loppiaistulia.
Ensimmäinen kuva kustauolta...
Koski TL oli panostanut, sillä kuvan ulkopuolella oli "koju-systeemi", jossa sielläkin huomioitu kiitettävästi lapsiperheet ja taustalla soi kentällä lastenlauluja.
Ikävä kyllä, joskus sen hauskanpidon on loputtava...
Ensimmäinen kuva kustauolta...
Koski TL oli panostanut, sillä kuvan ulkopuolella oli "koju-systeemi", jossa sielläkin huomioitu kiitettävästi lapsiperheet ja taustalla soi kentällä lastenlauluja.
Ikävä kyllä, joskus sen hauskanpidon on loputtava...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Onpas tosi hyviä kuvia, ei arvaisi että kustauollakin voi noin hyvän kuvan napsaista, joka nousee itselläni jopa ykköseksi. Tosin valinta on vaikea noin tasaväkisten upeiden kuvien joukosta..
-
Komppailen! Nyt tuli Habikselta taas laatusarja.
Pikniks- pöytä/sänkykuva herättää hämmennystä. Jotenkin pelottava foto!
Pikniks- pöytä/sänkykuva herättää hämmennystä. Jotenkin pelottava foto!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
kusitaukokuva on mielestäni hyvä!
tuo mieleen iltaöiset lenkit koirien, edellisten ja nykyisten, kanssa kirkkaassa yössä.
tuo mieleen iltaöiset lenkit koirien, edellisten ja nykyisten, kanssa kirkkaassa yössä.
kaikki kuvat on jo otettu
-
-
- Viesti:
Nyt on tunnelma kohdillaan ! Lisäksi D4 tulee sieltä suunnalta
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
Tykkään tummasta kerronnasta tässä. Kuvanlaatukin erinomaista kun katsoo isompana. Onko käsivaralta otettu?
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
-
Sen verran sumua ja pimeää, koska halusin pitää ISO:t maltillisena (640), piti valotusajan olla hieman pidempi, joten jalusta pakollinen.
Mullahan kulkee koiralenkeilläkin kevyt jalusta suoraan kamerassa kiinni, jos olosuhteet sellaiset ja tuo koira tottunut mun kotkotuksiini, joten sen maltti riittää mun räpsyjen räpeltämiseen.
Yllättäen vaikka kamera kertoi että kohteet tarkkoja, otettua kuvaa tarkastellessa kaikkea muuta (liekö hämärän ja sumun kombinaatiolla vaikutus), joten siirryin manuaalitarkennukseennja nämä otettu sillä.
Hieman "harmitti", kun koiran talutin toisessa kädessä ja romut toisessa noine asetuksineen, ja rannan vinoparkissa autojen välistä pelmahti kaunis kettu suoraan koiran eteen, n. viiden metrin päähän ja kaverit siinä toisiaan korvat pystyssä tuijottivat, enkä hetken lumossa uskaltanut liikahtaa ja yrittää ottaa kuvaa, koska asetukset olivat mitä olivat.
-
Taas koiraa ulkoiluttamassa ja kun nuo Aurajoenrannan iltakuvat olivat meiltä vajaan viiden kilometrin päässä, niin nämä tämän päivän päivälenkin maisemat täysin päinvastaisessa suunnassa n. kahden kilometrin päässä.
Kyllä rakkaaseen kotikaupunkiin mahtuu ulkoilijan vinkkelistä katsottuna monen moninaista maisemaa, kunhan jaksaa aktivoitua.
Kyllä rakkaaseen kotikaupunkiin mahtuu ulkoilijan vinkkelistä katsottuna monen moninaista maisemaa, kunhan jaksaa aktivoitua.
-
Tummat jokikuvat imee mukaansa maisemaan, tuovat muistoja mieleen. Sommittelutkin sopivat.
-
Sain kamat niskaan ja aikeissa lähteä ulkoiluttamaan koiraa, mutta tuotapa ei napannut lähteä ulos ja kun oli hieman tylsistynyt fiilis, äkkiä kamera jalustalle ja ottamaan selfie.
Hieman jäi harmittamaan linssien heijastukset, mutta en jaksanut enää alkaa säätämään uudestaan.
On muuten aika säätämistä laittaa aikaviiveelle, "juosta" kameran eteen ja toivoa, että tarkennus osuu...
Kun kyseessä Turkulainen, niin annetaan kuvalle nimeksi "kokovartalokyr...ä
Hieman jäi harmittamaan linssien heijastukset, mutta en jaksanut enää alkaa säätämään uudestaan.
On muuten aika säätämistä laittaa aikaviiveelle, "juosta" kameran eteen ja toivoa, että tarkennus osuu...
Kun kyseessä Turkulainen, niin annetaan kuvalle nimeksi "kokovartalokyr...ä
-
- Viesti:
Mallikas selfie. Pistä radiolaukaisin tai IR-laukaisin jos salamat vie radion.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Loistava, kyrväkäs kuva
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
-
Hyvä potretti. Uudet duunivaatteet?
-
Jep, tosiaan duunivaatteet, joita tulee käytettyä myös ulkoillessa, koska sain itse valita vaatteet ja luonnollisesti valitsin Hellyn teknisempää vaatetta.
-
habannaama kirjoitti: ↑Helmi 26, 2023 16 : 51Jep, tosiaan duunivaatteet, joita tulee käytettyä myös ulkoillessa, koska sain itse valita vaatteet ja luonnollisesti valitsin Hellyn teknisempää vaatetta.
Mutkan kautta vaan logo tiedossa.