Menee vähän ohi aiheen tämän ketjun osalta, mutta laitan kuitenkin kaikkien nähtäville.Pan kirjoitti:Toki käyttötarkoitus vaihtelee ja rajaukset sen mukaisesti. Kommenttini ei ollut moitteeksi tarkoitettu, se vain on mielipide, ehkä vielä huonosti muotoiltu.mvert kirjoitti:Vaikka selitys yleensä vaan pahentaa asioita, niin selitellään siitä huolimatta :)
Mielipiteenä kommenttisi juuri otin ja sellaiseksi se oli oikein hyvin muotoiltu. Toivoisin itse enemmän tämän tyyppisiä kommentteja kuviini, sillä ilman niitä, oman kuvallisen ilmaisun kehittäminen on erittäin vaikeaa. Samalla myönnän, että en itse uskalla juurikaan kriittisiä kommentteja muille antaa. Aina on pieni pelko siitä, että kuvaaja vetää herneet nenään ja aloittaa silmittömän tykityksen kommentoijaa vastaan, joka vielä jatkuu useiden eri viestien ajan. Tulee mieleen pikkulapset, jotka eivät ole koskaan kuulleet mitään kriittistä omista tekeleistään ja luulevat olevansa aina oikeassa ja kaikessa täydellisiä.
Jos mietitään noita laittamiani lintukuvia seinälle tulostettuina, niin totuus on, että harvat niistä toimii itsenäisenä valokuvana. Itse olen kokeillut vain väljemmällä rajauksella otettuja seinällä ja ne ovat olleet ok tasoa. Vieläkin tiukemmat rajaukset on kokeilematta ja olen erittäin kiitollinen kommentistasi sen osalta. Sain uuden haasten kokeilla ja kehittää kuviani sen myötä. Vielä kerran suuri kiitos kommmentista.