Hattivatti Cave.
-
Re: Hattivatti Cave.
No, nyt on tää mielnkiintoinen paikka tää viimeinen foto! hyvä otos muutenki. tunnelmaa riittää, ja vaikka hattivatti jäätappien alue on huikkasen osoittelevasti valaistu, nii toisaalta pimeet alueet jättää kivasti mielikuvitukselle varaa, että mitä siellä varjoissa piileekään!?
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
Hah mä muistan ton oven tuolla kaukana :] Oon asennellu kynttilöitä sinne putkien sisään pari kertaa. Suosittelen käymään pimeänä syysyönä kun ulkona sataa. On kyllä tunnelmaa tuolla luolassa vähän liikaakin.
-
Joo, näyttää todellakin tunnelmalliselta. Mielenkiintoisia kuvia, kaikkea sitä löytyykin ihan täältä kotomaan kamaraltakin...Itselle jäänyt harmittavan vähälle näiden koluaminen.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
Ei se ny NIIN kaukana ole Hallan asbestiluukusta. Ei kun käväsemään vaan!
-
Kiitän teitä sanoistanne!
Mafferille tosiaan tuttuja mestoja Luuriskeikoilta. :D
Sunnuntaina kun olin kahden rouvan (en oman...) kanssa maan alla niin hän mietti jos kesäksi luolaan muuttaisi, lämpötila olisi varmaan silloin just passeli. :)
Huomisen jälkeen loma ja muut metkut, oman rouvan kanssa tietenkin. Joten luolailuun tulee hyvin ansaittu tauko.
Mafferille tosiaan tuttuja mestoja Luuriskeikoilta. :D
Sunnuntaina kun olin kahden rouvan (en oman...) kanssa maan alla niin hän mietti jos kesäksi luolaan muuttaisi, lämpötila olisi varmaan silloin just passeli. :)
Huomisen jälkeen loma ja muut metkut, oman rouvan kanssa tietenkin. Joten luolailuun tulee hyvin ansaittu tauko.
-
- Viesti:
Eikä mitä :D Kyllä tuol pari päivä loikoilee makuupussien ja makuupatjan kera. Lomalle siis syvyyksiin.
-
Tuossa olis ajatusta kyllä! Saattaapi vaan tuo oma rouva olla erimieltä, tähän aikaan vuodesta.
Toisen rouvan aviomies kanssa, erimieltä...
:D
Paree vaa talvilomalla kurvata Manseen ja sitten viikoks meren rannalle Mafferin majasta pohjoiseen päin.
Toisen rouvan aviomies kanssa, erimieltä...
:D
Paree vaa talvilomalla kurvata Manseen ja sitten viikoks meren rannalle Mafferin majasta pohjoiseen päin.
-
Huomenna (siispä torstaina) luvattu hienoa säätä. Vapaapäiväkin...Saattaapi olla, että luolaa tulee korkattua.... ;-)
Ja hyvää lomailua @pjm
(kiitoksia vihjeistä maffer & @pjm...)
Ja hyvää lomailua @pjm
(kiitoksia vihjeistä maffer & @pjm...)
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Kiitos!
Hyvää luolailupäivää ja muista olla varovainen!
Hyvää luolailupäivää ja muista olla varovainen!