bababoboo kirjoitti:Nimimerkistä m-ika alkaen tässä on jo voinut nähdä Italiaa kuvissa, toivottavasti trendi on jatkuva.
?
Niin, minusta hänellä on ensimmäisenä kuvien tarjoajana mukavia, että viihdyttäviä kuvia Italiasta tässä ketjussa. En osaa tätä yksinkertaisemmin enää ilmaista, samoin toivoin tuossa, että sama tulee jatkumaan ketjussa jatkossakin, kuten se on jatkunut Rockfordin ja Oskun kuvissakin.
Kiitoksia paljon :) Kuvien laatu ei tosin ole päätä huimaava sillä ne on otettu edellisellä pokkari kamerallani. Nyt on tosin järkkäri jo hankittu.
Lisää voin mahdolliseti kuvia laittaa. Suurimman osan niistä menetin valitettavasti koneen hajotessa enkä saanut palautettua kuin pienen osan.
Lassila kirjoitti:Yksi kuva osui silmään postiivisella tavalla ja se on OskuK:n Venetsia / Parkissa
Minulla taas saman miehen kuva nimeltään: Venetsia / Kohtaaminen elokuvasta, olen sitä katsonut usein ja katson jatkossakin. Miellyttävä ja toimiva kuva, eikä muissakaan kuvissa ole haukkumista, kaipuu Italiaan vaan kasvaa ja kasvaa, ehkä sitten ensi vuonna.... HUOH....
Lassila kirjoitti:Yksi kuva osui silmään postiivisella tavalla ja se on OskuK:n Venetsia / Parkissa
Minulla taas saman miehen kuva nimeltään: Venetsia / Kohtaaminen elokuvasta, olen sitä katsonut usein ja katson jatkossakin. Miellyttävä ja toimiva kuva, eikä muissakaan kuvissa ole haukkumista, kaipuu Italiaan vaan kasvaa ja kasvaa, ehkä sitten ensi vuonna.... HUOH....
Voi että tykkään Oskun italian setistä. Ekat kolme kuvaa on ehkä vaan lämmittelyä, mutta setin loppu täyttä rautaa!!
Meinasin tässä suunnistaa Italiaan ensi viikolla ja tuli mieleen, että pitääkö tuolla olla miten varovainen kamojensa kanssa? Selviääkö maalaisjärjellä?
Mukaan olisi lähdössä D40, 18-55mm, 35mm ja 55-200mm putket Lowepron pikku-slingissä. Kannattaako tollasta pientä kamerareppua edes kantaa mukana, vai olisiko viisaampi pitää sitä hotellilla ja kantaa vain kameraa?