Kieltämättä uskottavaa adapteri, kun nöyrryt taiteen edessä. Laitatko joskus omia kuviasi esille?
Mitä tähän kuvaan tulee:
Greenpeace-hengessä erittäin hyvä. Avaa toivottavasti silmät nukkuvilta. Mutta miksi 2000-luvun Suomessa vielä tehdään näin? Mitä vihreät ajaa eduskunnassa?(kakkipuhetta?) Perusteluina ei varmaan riitä sivistysvaltio Ranskan kakkidumppaukset mereen.
Muutenkin kuva, jossa on ideaa.
EI ! (demission - alasajo)
Tuossa on vain yksi väärä sana: "yrittänyt". Mutta en väitä että minäkään osaisin olla yrittämättä - keskittyen vain näkemiseen sekä vaikutelmiin.adapteri kirjoitti:Siksi olen niin innoissani kaikista reksin uuden idean kuvista. Ne ovat juuri sitä, mitä olen itse yrittänyt löytää. Nyt minulla on uusi guru. Taidan hylätä spegen idolinani ja vaihtaa hänet reksiin.
Minulle kamerat ja objektiivit merkitsevät samaa kuin piano soittajalle: Sillä voi tuottaa itselle ja yleisölle tunteita ja vaikutelmia, virittää muistoja, yms. Mutta jos olisin itse pianisti, en varmasti kuuntelisi omista pimputuksistani tehtyjä tallenteita. Samalla tavoin suhtaudun valokuviini: Ainoastaan näkemisen oppiminen kiinnostaa. Ja siinä huomaan jatkuvasti kehittyväni. Toivon, etten opi koskaan kunnolla. Muuten kyllästyisin ja sulkisin silmäni. Väittävät että minullekin tulee käymään niin, mutta aion elää siihen asti.
Minä en laeista tiedä, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä saltikovinkin kuvia. Sen vertaa eri planeetalta tunnut olevan :).saltikov kirjoitti:Onko olemassa joku laki että valokuvafoorumeilla täytyy esitellä omia kuvia. Tuntuu siltä että sanomaa sanomisiin vaaditaan mutta vaatimusta ei noudateta kuin harvojen osalta.radicalis kirjoitti:Kieltämättä uskottavaa adapteri, kun nöyrryt taiteen edessä. Laitatko joskus omia kuviasi esille?
Syyttävätkö kuurot ja mykät yhteisellä foorumillaan niitä, jotka eivät ole julkaisseet vielä minkäänlaisia lallatuksia - puheista puhumattakaan!saltikov kirjoitti:Onko olemassa joku laki että valokuvafoorumeilla täytyy esitellä omia kuvia. Tuntuu siltä että sanomaa sanomisiin vaaditaan mutta vaatimusta ei noudateta kuin harvojen osalta.radicalis kirjoitti:Kieltämättä uskottavaa adapteri, kun nöyrryt taiteen edessä. Laitatko joskus omia kuviasi esille?
-
Omakehu hieman haisee.saltikov kirjoitti:Kyllä. Kun kuuroilla ja sokeilla on oma asiamies - uskon näin jo käyneen.reksi kirjoitti:Syyttävätkö kuurot ja mykät yhteisellä foorumillaan niitä, jotka eivät ole julkaisseet vielä minkäänlaisia lallatuksia - puheista puhumattakaan!saltikov kirjoitti: Onko olemassa joku laki että valokuvafoorumeilla täytyy esitellä omia kuvia. Tuntuu siltä että sanomaa sanomisiin vaaditaan mutta vaatimusta ei noudateta kuin harvojen osalta.
kapa