TEEMA: Omakuva
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
No jo on Reksillä otsaa väittää tuollaista. Vai kaveri toimi "kameran jalustana&laukaisijana - so. assistenttina".reksi kirjoitti:Reksi:Kyllä tuo on kaikilta osin minun suunnittelemani pose. Kaveri toimi kameran jalustana&laukaisijana - so. assistenttina.Tipe kirjoitti:Mitäs tekemistä tuolla on omakuvan kanssa ?reksi kirjoitti:Kaveri kuvasi meikän Minkkiskierroksen jälkeen.
Pyysitkö varikuvan vai mustavalkoisen? Miten määritit rajauksen? Kävitkö välillä kameran takana? Laukaisitko itse vai pyysitkö yksinkertaisesti, että ota kuva?
Tyypillistä Reksin kotiinpäin vetoa eli ottaa itselleen kaiken kunnian ja tekijänoikeudet. Nimität kameran jalustaksi kaveriasi. Hah!
Linkki ei muuten toimi - kuva on poistettu. Enkä ihmettele miksi
-
-
"Assistentikseni" ? Väärin, alkuperäinen kuvaaja on tuttavani Turussa, joka julkaisee Flickrissä.reksi kirjoitti:Voisin luulla Spireaa omaksi unohtuneeksi kaksoisaliaksekseni ellen tunnistaisi kirjoittajaa assistentikseni ;DSpirea kirjoitti:Tyypillistä Reksin kotiinpäin vetoa eli ottaa itselleen kaiken kunnian ja tekijänoikeudet. Nimität kameran jalustaksi kaveriasi. Hah!
Siis otitko itse -Reksi- sen kuvan, johon Reksillä on tekijänoikeudet vai ei? Onko Reksillä tekijänoikeudet - ylipäätään - mihinkään ko. kuvan osalta?
Käyttikö tuttavani kameraasi ja toimi itse kameran jalustana - kuten väität - sen jälkeen kun olit itse säätänyt kuvakulmat ja rajaukset ja valoisuudet? Jos oli näin, sitten on niin hyvä niin - eli - kaveri vain piteli kameraasi.
Omakuva on sellainen, että itse laukaisee (vaikka kaukolaitteella) itsestään kuvan.
Kun olet vastannut, niin voinko tarkistaa asian tuttavaltani?
Tunnen hänet niin hyvin, että voin soittaa hänelle. Hän ei tuntemani perusteella ikinä julkaise kuvia, jonka tekijänoikeudet olisivat muilla. Hän julkaisee vain omia ottamiaan kuvia, joissa kaikki oikeudet ovat jakamattomasti pidätetty hänellä itsellään.
Oliko kuvasi oma ottamasi omakuva vai ei? Tätähän aikeisempikin kirjoittaja penäsi.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Eli jäit - Reksi - taas kerran rysän päältä kiinni.reksi kirjoitti::DSpirea kirjoitti:"Assistentikseni" ? Väärin, alkuperäinen kuvaaja on tuttavani Turussa, joka julkaisee Flickrissä.
Tuo kielen näyttäminen ":D" ei selitä syytä, vaan kuvastaa ylimielistä asennettasi ns. kaveriasi kohtaan - mukamas "assistenttisi - kuten olet kahteen kertaan postaukissasi kerrannut" ja pelkkä kameran jalusta. Hah!
Pikemminkin Sinä olit pelkkä assistentti hänen ottamissaan kuvissa. Katu-uskottavatuusetesi on tämän jälkeen tietysti negatiivinen.
Eivätkö omat rätsysi riitä omantuntosi "reagoivan lapsen" nostattamiseen ? Pitääkö sen varjolla varastaa omiksi kuvikseen muiden sinusta ottamia poseerauksiasi?
Tekijänoikeudet eivät taida olla ihan tuttuja sinulle?
Jaa, tuttavuuksiini lukeutuu foorumille postaava KAAPPITROLLI! :DSpirea kirjoitti:Eli jäit - Reksi - taas kerran rysän päältä kiinni.reksi kirjoitti::DSpirea kirjoitti:"Assistentikseni" ? Väärin, alkuperäinen kuvaaja on tuttavani Turussa, joka julkaisee Flickrissä.
Tuo kielen näyttäminen ":D" ei selitä syytä, vaan kuvastaa ylimielistä asennettasi ns. kaveriasi kohtaan - mukamas "assistenttisi - kuten olet kahteen kertaan postaukissasi kerrannut" ja pelkkä kameran jalusta. Hah!
Pikemminkin Sinä olit pelkkä assistentti hänen ottamissaan kuvissa. Katu-uskottavatuusetesi on tämän jälkeen tietysti negatiivinen.
Eivätkö omat rätsysi riitä omantuntosi "reagoivan lapsen" nostattamiseen ? Pitääkö sen varjolla varastaa omiksi kuvikseen muiden sinusta ottamia poseerauksiasi?
-
- Viesti:

Tässäpä minun versio :D Mitäs pidätte? :)
Lisää löytyy ---> http://kmikko.net/gallery/thumbnails.php?album=8
"Kauneus on kuvaajan linssissä"
-------------------------------------------
-------------------------------------------
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Melkoista läppää... :DSpirea kirjoitti: Tuo kielen näyttäminen ":D" ei selitä syytä, vaan kuvastaa ylimielistä asennettasi ns. kaveriasi kohtaan - mukamas "assistenttisi - kuten olet kahteen kertaan postaukissasi kerrannut" ja pelkkä kameran jalusta. Hah!
-
- Viesti:
-
Jaa, tuttavuuksiini lukeutuu foorumille postaava KAAPPITROLLI! :D[/quote]
Mutta eihän tuokaan nimittely tee taaskaan Reksistä kuvan ottajaa.
Pistä se oma itse ottamasi kuva tänne - ja heti!
Onko sitä omaa kuvaa vai ei?
Jos et pysty postaamaan kuvaa EXIF datoineen olet menettänyt uskottavuutesi kuvaajana Digicameranetissä (, kuten olet jo aikoja sitten muutenkin menettänyt.)
Mutta eihän tuokaan nimittely tee taaskaan Reksistä kuvan ottajaa.
Pistä se oma itse ottamasi kuva tänne - ja heti!
Onko sitä omaa kuvaa vai ei?
Jos et pysty postaamaan kuvaa EXIF datoineen olet menettänyt uskottavuutesi kuvaajana Digicameranetissä (, kuten olet jo aikoja sitten muutenkin menettänyt.)