Ohjeita: ketjuun avautuvan kuvan max. leveys 650 pikseliä...

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

Ne leveämmät kuvat ovat todella ärsyttäviä varsinkin kännykällä lukiessa. Zoomatessa riittävän lähelle tekstit vievät reilusti yli näytön tilan, ja koko ajan pitää liikutella sivuille. Eikä 4,5" ole edes pienimmästä päästä.

Esim. http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 65#1147065
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
markku55

Viesti Kirjoittaja markku55 »

Mä oon varmaan ihan tollo, mutta mitään "liitä kuva" linkkiä en löydä jos olen kirjoittamassa tekstiä saitille?
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

markku55 kirjoitti:Mä oon varmaan ihan tollo, mutta mitään "liitä kuva" linkkiä en löydä jos olen kirjoittamassa tekstiä saitille?
Tallenna kuva jollekin nettisivulle ja käytä . Tai katso tältä sivulta jokin kuva ja lainaa se ja katso miten linkki on kirjoitettu.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
markku55

kohan kirjoitti:
markku55 kirjoitti:Mä oon varmaan ihan tollo, mutta mitään "liitä kuva" linkkiä en löydä jos olen kirjoittamassa tekstiä saitille?
Tallenna kuva jollekin nettisivulle ja käytä . Tai katso tältä sivulta jokin kuva ja lainaa se ja katso miten linkki on kirjoitettu.
Eli omalta koneelta en voi suoraan kuvaa tänne siirtää?
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

markku55 kirjoitti: Eli omalta koneelta en voi suoraan kuvaa tänne siirtää?
Et tämä on foorumi, eikä kuvapankki. Kuvien säilöminen vaatisi aika tavalla enemmän tallennustilaa.
markku55

Ok, tilanne on siis täällä erilainen kuin mm Kameralaukussa, pitääpä sopeutua.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

markku55 kirjoitti:Ok, tilanne on siis täällä erilainen kuin mm Kameralaukussa, pitääpä sopeutua.
Kameralaukun systeemi on joustavampi. Toisaalta jos tänne linkkaat kuvan esim 1000 pikseliä leveänä, niin voit olla varma, ettei mikään skaalaus tai pakkaus muuta sitä. Eli etunsa tässäkin.
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

markku55 kirjoitti:Ok, tilanne on siis täällä erilainen kuin mm Kameralaukussa, pitääpä sopeutua.
Mieluumin ne kuvat tallettaa omille sivuille kuin ulkopuolisen. Onedrive on toimiva pilvipalvelu tai sitten jos haluaa julkisen gallerian niin käyttää flickr palvelua. Kummassakin se hyvä puoli ettei maksa mitään ja olet kuviesi herra.
Vastaa Viestiin