Kuvaus blogi villep.pic.fi (UUSI: Puuterilumen metsästäjät!)
-
Komeeta settiä ;)PÄKSÄ kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=-uV0FVT2 ... =g-all-lik
semmonen tuli tehtyä. mitäs sanotte?
-
Omasta mielestä tähtitaivaskuvissa tulee olla jotain maisemaa tai muuta. Pelkkä tähtitaivas ja horisontti on hieman tylsä, ellei kuvaan sitten saa jotain meteoriittia.
Sitten taas tähtitaivas on mun mielestä enemmän luonnon asia ja kuvaan sopii paremmin metsä, puut tai maisema rakennuksien tai rakennelmien sijaan. Tämä nyt vain on minun makuni.
Ja jos kuvassa on jotain muuta tähtitaivaan lisäksi niin olisi kiva jos se olisi valaistettu jotenkin. Siluetti hiihtohissien tolpista ja valotolpasta on jotenkin tylsä.
Eka kuva ilman tolppia, alla näkyvän kaupungin valot tähtitaivas yllä ja puista reunukset koko kuvalle. Itse kokeilisin ehkä tuommoista.
Sitten taas tähtitaivas on mun mielestä enemmän luonnon asia ja kuvaan sopii paremmin metsä, puut tai maisema rakennuksien tai rakennelmien sijaan. Tämä nyt vain on minun makuni.
Ja jos kuvassa on jotain muuta tähtitaivaan lisäksi niin olisi kiva jos se olisi valaistettu jotenkin. Siluetti hiihtohissien tolpista ja valotolpasta on jotenkin tylsä.
Eka kuva ilman tolppia, alla näkyvän kaupungin valot tähtitaivas yllä ja puista reunukset koko kuvalle. Itse kokeilisin ehkä tuommoista.
-
-
on taas pari kuvaa tullut otettua.
facebookkiinkin tein tässä paripäivää sitten oman sivun jos jotakuta kiinnostaa niin se löytyy osoitteesta: Vfilms&pictures
sieltä löytyy heti uusimmat kuvani ja videoni.
mutta ne kuvat:
rinnekone:
pari pimeää lautakuvaa:
lisää löytyy allekirjoituksesta
facebookkiinkin tein tässä paripäivää sitten oman sivun jos jotakuta kiinnostaa niin se löytyy osoitteesta: Vfilms&pictures
sieltä löytyy heti uusimmat kuvani ja videoni.
mutta ne kuvat:
rinnekone:
pari pimeää lautakuvaa:
lisää löytyy allekirjoituksesta
-
kissakuva on hieno... paitsi että, silmä hakeutuu väkisinkin auran oikeaan kulmaan (vasen kuvassa luonnollisesti) ja jostain syystä jään tujottaa sitä kohtaa joka ei ole ihan mahtunu mukaan terävälle alueelle..
ja puhelin langat leikkaa hyttiä ikävästi..
ja puhelin langat leikkaa hyttiä ikävästi..
Varmaan itekki tajusit jossain vaiheessa et tollaset maanläheiset värit hukkuu aika hyvin taustaan, joka on täynnä puita. Kuvakulma ei voi tietenkään aina olla hyppyrin vierestä ja laskija taivasta vasten, mutta silloin kun laskettelijan vaatetus on tuota väriskaalaa niin ainakin itse pyrkisin sijoittamaan laskettelijan joko taivasta vasten tai valkoista lunta vasten.
Salamalla on saatu laskijaa vähän irti taustasta, mutta ei riittävästi. Jos olisit kävellyt vähän mäkeä alas niin laskija olisi vaaleampaa horisonttia vasten.
Salamalla on saatu laskijaa vähän irti taustasta, mutta ei riittävästi. Jos olisit kävellyt vähän mäkeä alas niin laskija olisi vaaleampaa horisonttia vasten.
WERTICAL PHOTO
-