Ja pari lisää flickrissä: http://www.flickr.com/photos/jupsis/tags/kitten/
Onko Tassulla normaalia enemmän varpaita? Näyttää toi etutassu olevan sen verran leveä.swot kirjoitti:Kissa nimeltään Tassu
Jap kuusi kaikissa neljässä. Pitää tassu nimi jotenkin ansaita. On ollut tarkoitus laittaa parit kuvat lisää - kun ehdin.Starday kirjoitti:Onko Tassulla normaalia enemmän varpaita? Näyttää toi etutassu olevan sen verran leveä.swot kirjoitti:Kissa nimeltään Tassu
Miksi eläinten kuvaaminen on niin v:n vaikeaa.swot kirjoitti:Jap kuusi kaikissa neljässä. Pitää tassu nimi jotenkin ansaita. On ollut tarkoitus laittaa parit kuvat lisää - kun ehdin.Starday kirjoitti:Onko Tassulla normaalia enemmän varpaita? Näyttää toi etutassu olevan sen verran leveä.swot kirjoitti:Kissa nimeltään Tassu
Ahaa, itse taas olen aina ajatellut siltä kantilta että kissat ovat niin fiksuja otuksia etteivät niin vain suostu istumaan / antamaan tassua / tulemaan paikalle käskystä :)muuris kirjoitti:Tuosta kissojen kuvaamisesta, jos on oma kissa, niin kannattaa huomioida, että ne on aika fiksuja otuksia.
Itte opetin veljen kissan istumaan käskystä ja kohta se osaa antaa jo tassua. Kyllä se varmasti yhden paikallaanolonkin oppii. :) Pentukissaan en ole vielä jaksanut paneutua.
Kyllä ne oppii, jos niitä sattuu huvittamaan.jaho kirjoitti:Ahaa, itse taas olen aina ajatellut siltä kantilta että kissat ovat niin fiksuja otuksia etteivät niin vain suostu istumaan / antamaan tassua / tulemaan paikalle käskystä :)muuris kirjoitti:Tuosta kissojen kuvaamisesta, jos on oma kissa, niin kannattaa huomioida, että ne on aika fiksuja otuksia.
Itte opetin veljen kissan istumaan käskystä ja kohta se osaa antaa jo tassua. Kyllä se varmasti yhden paikallaanolonkin oppii. :) Pentukissaan en ole vielä jaksanut paneutua.