Eniten tästä sarjasta puhutteli tiukka rajaus Neckar Jagstista, missä kapea syväterävyys! siinä on päräyttävää 3d vaikutelmaa;

'
kivasti puskee jopa puskien läpi silmille
Jumaleissons kun funtsii, että tostakin on jo 40 vuotta aikaa! niin se aika huristelee ja jättää vain pölyt jälkeensä. 80-luku 40 vuotta taaksepäin, ja siitä kun mennään toiset 40 vuotta taaksepäin niin ollaan natsien kukoistuksessa ja sodan tiimellyksessä. Vaikka tän päivän nuorista noi tapahtumat tuntuvat varmaan kuin muinaishistorialta.Maffer kirjoitti:
Bongaa kuvasta aikansa julkkikset.
Tuo on mielenkiintoinen ilmiö. Ainakin minä miellän 80-luvun, jolloin elin lapsena ja nuorena, "nykyajaksi", josta "ei ole kovin kauaa". 60-luku, josta lapsena kuuli vanhempien juttua on selvästi "vanhaa aikaa" ja selvästi erilaista. Mutta sitten kun tosiaan miettii, että 80-luvulta on pitempi aika ja isompi kehitysaskel tähän päivään kun 60-luvulta 80-luvulle. Se vain ei tunnu miltään, kun sen on kokenut hitaana muutoksena itse.temama kirjoitti:Jumaleissons kun funtsii, että tostakin on jo 40 vuotta aikaa! niin se aika huristelee ja jättää vain pölyt jälkeensä. 80-luku 40 vuotta taaksepäin, ja siitä kun mennään toiset 40 vuotta taaksepäin niin ollaan natsien kukoistuksessa ja sodan tiimellyksessä. Vaikka tän päivän nuorista noi tapahtumat tuntuvat varmaan kuin muinaishistorialta.
Joo, tuollaiset ovat mielenkiintoisia, varsinkin jos kuvaparissa on selvä muutos mutta myös säilyneitä elementtejä, joista voi tunnistaa paikan samaksi.Itse tykkään myös kuvapareista missä on kuva vaikkapa 50 vuotta sitten, ja samasta paikasta 50 vuotta myöhemmin. Valokuva on parhaimmillaan hieno tapa jäsentää asioita ihmismielelle.
hkoskenv kirjoitti:
Joo, tuollaiset ovat mielenkiintoisia, varsinkin jos kuvaparissa on selvä muutos mutta myös säilyneitä elementtejä, joista voi tunnistaa paikan samaksi.