Juu, enpäs ollut muistanutkaan, että yuommoisen olin tekaissut, katsoin nyt originaalia ja siinä oli taivas kauttaaltaan puhki, joten vaihdoin, sitä ei tietenkään olisi pitänyt tänne tuoda ollenkaan tai olisi pitänyt mainita taivaan vaihdosta, sori siitä.Villaristi kirjoitti: ↑Maalis 09, 2025 13 : 10Minkähän takia minä "kuvasin" samat pilvet ja pelkän taivaan
Adobe Photoshop Sky Replacement- filtteristä?
![]()
Teema: MaisemaKuvat
-
- Viesti:
Re: Teema: MaisemaKuvat
-
Araneva kirjoitti: ↑Maalis 14, 2025 23 : 47Juu, enpäs ollut muistanutkaan, että yuommoisen olin tekaissut, katsoin nyt originaalia ja siinä oli taivas kauttaaltaan puhki, joten vaihdoin, sitä ei tietenkään olisi pitänyt tänne tuoda ollenkaan tai olisi pitänyt mainita taivaan vaihdosta, sori siitä.Villaristi kirjoitti: ↑Maalis 09, 2025 13 : 10Minkähän takia minä "kuvasin" samat pilvet ja pelkän taivaan
Adobe Photoshop Sky Replacement- filtteristä?
![]()
temama kirjoitti: ↑Tammi 25, 2025 20 : 04 Heh. Kun nopeesti tsiigasin luurin näytöltä, niin luulin katsovani sellaista arkkitehden laatimaa havainnekuvaa tulevasta asuinalueesta ;D
Sen verran epätodellinen HDR tunnelma oli äkkiseltään.
En ole liian ärhäköiden HDR kuvatuksien ylin ystävä, mutta tässä fotossa on silti ihan kiva staili.
Kyseisen kommentin kirjoitin heti kun julkaisit kuvan.
Kieltämättä melko kömpelö "vahinko" sinulta, Ara.
Ei tosiaan olisi pitänyt postata varsinkaan erityiseen maisemakuvat-ketjuun. Omaan ketjuun tietty voi laittaa mitä huvittaa, mutta silti tänä AI -sekoilun aikana olisi enemmän kuin toivottavaa, että manipulaatioista mainittaisiin.
Vaikea uskoa, ettet muistanut kyseistä kikkailua.
Mutta se siitä, hyvä että homma tuli esille.Rapatessa roiskuu, itse kullakin - no hard feelings ;D
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Eipä tuo niin vakavaa ole, mutta jos tällaisen jipon tekee niin se pitää tehdä niin hyvin ettei sitä edes itse huomaa tehdyksi ja silti siitä olisi syytä mainita. Sky-Replacement filtteriin voi luoda oman kansion mihin sitten itse kuvaa omat taivasosuutensa ja niitä värkkäilee omille kuvilleen jotka sitten jättää julkaisematta. Kun tuota filtteriä käyttää layerinä, niin sitten pitää muistaa myös säätää bokeh erilaiseksi taivaan layerille mitä se on kohteella. Suurin osa tämän filtterin käyttäjistä ei osaa tuota bokehta säätää Field Blurilla, joten vilppi paljastuu heti.
Kannattaako enää edes elää, sillä Kovanen hautaa niin halvalla?