Maffer kirjoitti:Lintuparvi - kyyyyllä! Nyt vaan myymään Marimekolle tekstuuriksi.
+1
On noi kaksi muutakin aika mainioita. Etenkin tossa toisessa tuli mieleen et kai tuli tarkasti tsekattua ettei tuu junia.
Olin varovainen. :) Toi Lahti-Loviisa rata on aika vähällä käytöllä ja tolta kuvauspaikalta on hyvät näkymät molempiin suuntiin, vaikka nyt sumua olikin.
Pidän kuvassa eritoten etualan kivistä, jotka eroittuvat selkeästi.
Sommittelussa olisi hiomavaraa.
Tolpat oikeassa reunassa, tilaa olisin kaivannut tahi sitten olisi ottanut kuvaus hetkellä vain osan tolpista mukaan, nyt harmonia särkyy ikävästi.
Muuten sävyt ja valot oikein kauniit.
hassel kirjoitti:Pidän kuvassa eritoten etualan kivistä, jotka eroittuvat selkeästi.
Sommittelussa olisi hiomavaraa.
Tolpat oikeassa reunassa, tilaa olisin kaivannut tahi sitten olisi ottanut kuvaus hetkellä vain osan tolpista mukaan, nyt harmonia särkyy ikävästi.
Muuten sävyt ja valot oikein kauniit.
Mä diggasin enemmän tosta ekasta kuvasta kun kivet on kohtuu skarppeja. Kuten veli hassel totesi, niin mitä jos tuolt oikeeasta reunasta kroppaa jotain pois? Sellaista kuvaa mietin mielessäni että neljä tolppaa oikeelta tiukalla rajauksella pois.
Maffer kirjoitti:Mä diggasin enemmän tosta ekasta kuvasta kun kivet on kohtuu skarppeja. Kuten veli hassel totesi, niin mitä jos tuolt oikeeasta reunasta kroppaa jotain pois? Sellaista kuvaa mietin mielessäni että neljä tolppaa oikeelta tiukalla rajauksella pois.
Näin. Plus negatiivinen tila ylhäällä vois kanssa toimia tässä.
Kiertelin perjantai-iltana kaupungilla kuvaamassa, enkä löytänyt yhtään hyvää kuvauskohdetta. Lopuksi suuntasin rautatieaseman lähistölle, josta löytyy lähes aina jotain kuvattavaa. Niin tälläkin kertaa.
Todella upea kuva, jossa paitsi toimiva visuaalinen vaikutus, myös hieno viesti siitä, että erilaisuutta aina tarvitaan, muuten hukumme keskinkertaisuuden massaan.
Uskalla olla ... erilainen! Uskalla olla ... itsesi!
Hyvää Joulua sekä Ilarille että kaikille forumilaisille, jotka Joulunakin ovat läsnä.
Pitkästä aikaa uutta kuvaa tänne. On ollut muka niin "kiireistä" viime viikot, kun alkoi opiskelut ja sen vuoksi muutin myös uudelle paikkakunnalle. Tällaisen kuvan kuitenkin otin tänään.