Kahvihetki

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Onx nää nyt sitten niitä sevettikissoja, joista saadaan sitä kallista kahvia?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

camcam kirjoitti:Onx nää nyt sitten niitä sevettikissoja, joista saadaan sitä kallista kahvia?
Joo, vaihda kissanhiekka kultamokkaan ja kuivata lopputulosta uunissa 12 tuntia 75 asteen lämmössä, jonka jälkeen jauha "sattumat" purujen sekaan ja keitä sumpit. Lopputulos maistuu ihan p*skalta.

..
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Lähinnä niitä, jotka vie ylikypsät kinkut leivän päältä ja kiipeää pitkin koipea kysymäään mikä hätänä?

Kattiperhe on somaleita, mutta nämä pikkuriiviöt ovat määritykseltään abessiinialais-variantteja.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Minä olen juonut sevettikahvia. Kyllähän se hyvää on. Eettisesti sekin touhu kyseenalaista. En juo enää.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

camcam kirjoitti:Minä olen juonut sevettikahvia. Kyllähän se hyvää on. Eettisesti sekin touhu kyseenalaista. En juo enää.
Joo, se kahvi onkin ihan perseestä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Itse köyhänä tilaan kahvia hintaluokassa 16-23e/kg, joten paljon parempaa papua jää saamatta omaan kuppiin.
Viime tilaukset tehnyt tuolta: http://www.docklands-coffee.de/roestkaffee/index.php

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Vastaa Viestiin