Kyllä tuo on kaikilta osin minun suunnittelemani pose. Kaveri toimi kameran jalustana&laukaisijana - so. assistenttina.Tipe kirjoitti:Mitäs tekemistä tuolla on omakuvan kanssa ?reksi kirjoitti:Kaveri kuvasi meikän Minkkiskierroksen jälkeen.
TEEMA: Omakuva
-
-
Fake! Ei sulla ole koiria! :Dnieppi kirjoitti:Vähä vanha tää kuva, mut menköön nyt paremman puutteessa
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Pistetääs päivitetty kuva. Naama sama mutta vähän lisää ikää ja vähemmän tukkaa.

www.viikate.org Galleria ja blogi
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Omistatko kuitenkin tuon musiikkihistoriallisestikin merkittävän Junon synan?
On Topic: kokonaisuus näppärä ja skarppi. Kohde ei ole liian keskellä ja mahdollisesti kuvattavasta kertova kapine on riittävän tunnistettava, joka kertoo kuvattavasta ainakin pintapuoleisesti.
-Sale
On Topic: kokonaisuus näppärä ja skarppi. Kohde ei ole liian keskellä ja mahdollisesti kuvattavasta kertova kapine on riittävän tunnistettava, joka kertoo kuvattavasta ainakin pintapuoleisesti.
-Sale
Viimeksi muokannut Sauli Särkkä, Loka 02, 2008 22 : 08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tuli yksinkertaisesti täydellinen fysiikkafailure tuon kuvan tekemisen kanssa. Olen tällä hetkellä selän takia sairaslomalla ja luulin, että ehtisin näppärästi tuon kameran takaa istumaan järkevään asentoon tuohon tuolille ajastimen avulla, mutku ei. Muutama suttuinen kuva, sittemmin salaman kanssa mitä ihmeempiä asentoja napaten, ei lopputuloksista löytynyt yhtäkään riittävän järkevää kuvaa.
Sitten älysin: tyhjä paikka pöydässä kuvaa minua suhteellisen hyvin. Nyt kun elämä on kiireistä ja tuntuu, ettei tahdo ehtiä tekemään mitään kunnolla, ei tämä ole ollenkaan kaukaa haettu.
Ulkona terassin kaiteella muuten näkyy se kippo, jonka ääreltä ikuistin Kippo-Oravan jokunen aika takaperin.
-Sale
On mulla se langatonkin laukaisin. Tämän onneksi älysin vasta äskettin selitystä keksiessä..
Sitten älysin: tyhjä paikka pöydässä kuvaa minua suhteellisen hyvin. Nyt kun elämä on kiireistä ja tuntuu, ettei tahdo ehtiä tekemään mitään kunnolla, ei tämä ole ollenkaan kaukaa haettu.
Ulkona terassin kaiteella muuten näkyy se kippo, jonka ääreltä ikuistin Kippo-Oravan jokunen aika takaperin.
-Sale
On mulla se langatonkin laukaisin. Tämän onneksi älysin vasta äskettin selitystä keksiessä..
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.